A józan paraszti ész és a divatguruk nem fognak neked profi céget építeni

Attól függ, mi a célod a cégeddel -> úgy kell módszert választanod a vezetéséhez

hirdetés

Attól függ, mi a célod a cégeddel -> úgy kell módszert választanod a vezetéséhez

Ha profi, nagy részben automata, stabil és bőségesen jövedelmező céget szeretnél, akkor gyakorlatilag nincs választásod. A jó és rossz hír egyben az, hogy ebben az esetben mindenképp szükséged lesz egy cégfejlesztési módszertanra – azaz olyan technikák gyűjteményére, amelyek alapján vezeted és fejleszted a céged.

3 lehetőséged van: Rutin, ösztön, JPÉ / Vagy: vegyes technikák / Vagy: kidolgozott módszertan

Ha a vállalkozásod csak hobbicélokat szolgál és nem abból tartod el magad és a családod, akkor simán el lehet működtetni rutinból, ösztönből vagy a józan paraszti ész alapján is.

Ugyanez igaz (talán) arra az esetre is, ha olyan bizniszben vagy, ahol elég csak kitenni a “Nyitva” táblát és a vevők elkapkodják a cuccod.

Bár azért egy dolgot szögezzünk le:

Technikák nélkül csak egy bizonyos szintig tud nőni bármilyen sikeresen hasító cég is. (Ez a limit általában 10-15 fő – maximum eddig lehet kézivezérelni egy vállalkozást.)

Úgyhogy az teljesen biztos, hogy még ezekben az esetekben sem hozod ki a maximumot a cégedből, amit lehetne – bármilyen sikeresen is fut magától.

Technikák nélkül

  • rengeteg pénz marad az asztalon,
  • rendszeres lehet a tűzoltás (nem várt események hirtelen megoldása),
  • nincs fejlődés, növekedés (mert folyamatok és dokumentálás nélkül lényegében mindig újra kell kezdeni mindent)
  • veszélyben a cég: egy piaci válság, vagy egy-két kulcsember felmondása tönkreteheti.

Ott van akkor a második lehetőség:

Megpróbálhatsz te vegyes technikákat ezer könyvből és gurutól összevadászni

Annyit azért mondjunk el, hogy bármilyen technika jobb, mint a semmilyen. Ha bevezetsz bármilyen kisebb rendszert a cégedbe, annak lesz érezhető hatása.

Csakhogy sok technika nem kompatibilis egymással (egyik guru ezt mondja, a másik annak az ellenkezőjét), valamint jó eséllyel nem azt csinálod, mi legfontosabb lenne – hanem azt, amit a guruk épp felkaptak, mert divatos.

Divatos technikákkal nem lehet stabil céget építeni!

Én nagyon haragszom erre a jelenségre, hogy az oktatók többsége nem a szükséges alapokat tanítja, hanem kimegy Amerikába, beül egy marketingkonferenciára és lemásolja, amit ott hallott.

Ezek tök jó technikák amúgy, mondom, mi a baj ezzel a jelenséggel:

A cégekkel alapszinten van baj.

Nem azért nem elég hatékonyak, termelékenyek a magyar KKV szektorba tartozó cégek, mert valami extra-szuper, legmodernebb, finom technika hiányzik róluk – nem a csúcsdísz hiányzik a fájukról!

Alapszinten hiányoznak belőlük elemek -> funkciók -> néha komplett divíziók!

Épp ezért Neked egy olyan, egységes cégfejlesztési rendszerre van szükséged, ami pontosan feltárja, melyek ezek a hiányzó elemek a cégedben

Mert akkor fogsz tudni stabil, profitábilis, és nagyrészben automata céget építeni, ha az alapszinten szükséges technikákat alkalmazod, és a hiányzó kötelező elemeket pótolod.

Állj át az ösztönösről a rendszerszintű cégépítésre, és pótold a hiányzó kötelező elemeket a cégedben – a megfelelő sorrendben!

A legkönnyebb a profi cégépítés:

  • mindig csak egyetlen egy hiányzó (vagy nem megfelelő) kötelező elemen kell dolgozni,
  • a megadott módszertan, technika, azaz lépések és útmutatás alapján.

Nem kell szétszakadni ezer feladat között, nem kell magadnak összevadászni a szükséges technikákat, és biztos lehetsz benne, hogy a megfelelő időben a megfelelő dolgot csinálod. Ennek lesz a leggyorsabb és legnagyobb eredménye!

Gyere el október 30-án a Marketing Expora, a 14 órakor kezdődő előadásomban segítek Neked átállni a rendszerszintű, profi cégépítésre!

https://marketingexpo.hu <- vedd meg itt a jegyed (már nagyon kevés időnk van, siess)

És gyere majd oda a VEZÉRAKADÉMIA standjához – én ott leszek egész nap, valamint várlak a 14 órakor kezdődő előadásomon az 5-ös teremben, ahol 45 perc alatt nagyobb megértésed lesz a profi cégépítésről, mint sok tanácsadónak, akik csak a divatot követik…

Tetszett? Légy a mozgalom részese és oszd meg más vállalkozókkal is:

Szász Mátyás

Szász Mátyás

Mátyás 9 éve foglalkozik cégvezetők képzésével. Ez idő alatt fejlesztette ki és dokumentálta le mintegy 2.000 oldalon a RendszerMarketing elnevezésű cégfejlesztési módszertant, mely egy egységes rendszerben tartalmazza az összes technikát, amivel sikerre lehet vinni egy kisvállalkozást ma Magyarországon. Szerezd be a teljes cégfejlesztési dokumentációt most >>

Csatlakozz most vadonat új Facebook közösségünkhöz, mert itt osztjuk meg a legújabb cikkeket:

Csak kattints itt a “Tetszik az oldal” gombra:

Iratkozz fel blogértesítőre

Ha tetszenek a cikkek, kérj e-mailes értesítés, amikor megjelenik egy új cikk:

VIGYÁZAT: reklám!

hirdetés

Olvass további leckéket cég- és önfejlesztés témákban:

Sikertörvények i. és II.

Egyetlen kattintásra az eredményes és
kiteljesedett élethez vezető út: