Cég- és Önfejlesztés KKV Vezetőknek

A Profi Marketing Alapjai

Cikkszám: W-ENC03 Kategória: Címke:

14.990 Ft

* Eredeti ára megjelenéskor: 25.000 Ft

Aki nem tud eleget eladni, csődbe fog menni

Bármilyen más téma csak azután kap szerepet a cégfejlesztésben, hogy tudunk bevételt generálni. Épp ezért nem meglepő, hogy a csődbe menő cégek java része azért tűnik el a piacról, mert képtelenek voltak elegendő mennyiségben eladni.

Ismerd meg a piac működését, tanuld meg, hogyan lehet hatni a vevőid érzelmeire és elméjére, alkalmazd a bevált technikákat, melyek némelyike olyan hatékony, ami már-már tisztességtelen versenyelőnyhöz fogja juttatni a cégedet!

  • A profitnövelés összes lehetséges módja (8 lehetőség)
  • A legjobban működő értékesítési modellek
  • A titkos kohéziós erő, ami miatt a marketingrendszerek valójában működnek (lemodellezni sem tudja, aki nem ismeri)
  • A többség által kihagyott alapok, amikre a profi marketinget lehet építeni
  • Stratégiai szintű megértése annak, hogyan lehet eredményesen értékesíteni
  • A marketing evolúciója

Olvass bele a tartalomjegyzékbe és szerezd be ezt az Enciklopédia részt, ami meg fogja változtatni az üzleti valóságodat!

Vidd el csomagban, most hatalmas kedvezménnyel!

Kattints a képre a csomag bővebb leírásához:

Érdekelhetnek még…

A profi marketing nem szerencsejáték

 

A vállalkozásod célpiaca bizonyos módon működik, az emberek gondolkodásmódja, működési mechanizmusai már rég feltérképezésre kerültek.

Megdöbbentő mindig megfigyelni, hogy egy-egy kampányban az egyén egyedi módon dönt és cselekszik. Viszont a tömegek kiszámítható módon döntenek és cselekednek!

Mondok pár példát:

Ha ma feladunk a Facebookon egy hirdetést, amire mondjuk rákattint 1000 ember, és abból az ezerből 300 fog feliratkozni a hirdetés után megjelenő landing oldalon (honlapon), akkor ez a
szám holnap se lesz nagyságrendileg más.

Egy újabb ezer emberből újabb háromszáz (körüli) fog feliratkozni. Nem nulla, nem tíz, és nem is nyolcszáz.

Lenyűgöző megfigyelni a tömegek működését, és hátborzongató, hogy hogyan is működhet ez ilyen pontosan, de ha egyszer látunk egy arányt (konverziós számot), akkor arra stabilan számíthatunk – amíg valami meg nem változik a folyamatban.

Másik példa:

Ha egy kampányban látom valós időben, hogy hányan nézik épp a kampány oldalt, akkor pontosan tudom, hogy fél-egy órán belül hány rendelés fog beérkezni (ha ismerem már a konverziós számokat). Gyakorlatilag meg lehet jósolni a jövőt…

Még egy példa:

Ha egy call centeres felhív 100 telefonszámot, és abból lesz 20 időpontja ma, akkor egy másik, szintén véletlenszerűen kiválasztott 100 számból ugyanúgy 20 körüli időpontja lesz.

Ha ismerjük a profi technikákat, hatást tudunk gyakorolni a piacra

Szerezd be ezt az Enciklopédia részt és ugrásszerűen emelkedni fog az üzleti tudatosságod: pontosan fogod tudni, mit és hogyan csinálj annak érdekében, hogy az értékesítés felé tereld a piacodat.

Ezen technikák és alapelvek nélkül a marketing szerencsejáték marad, ami nem más, mint a cégeddel való hazardírozás.

Ezt egy felelős cégvezető nem engedi meg magának  – feltéve, hogy a vállalkozásából teremti meg önmaga és családja egzisztenciáját. Ha fontos neked, hogy mennyi bevételt termel a vállalkozásod, akkor egyetlen gombnyomásra vagy attól, hogy megtöbbszörözd az értékesítéseidet!

Már egyetlen technika alkalmazása is a sokszorosát fogja visszahozni a befektetésednek!