A Profi Marketing Alapjai
14.990 Ft
* Eredeti ára megjelenéskor: 25.000 Ft
Aki nem tud eleget eladni, csődbe fog menni
Bármilyen más téma csak azután kap szerepet a cégfejlesztésben, hogy tudunk bevételt generálni. Épp ezért nem meglepő, hogy a csődbe menő cégek java része azért tűnik el a piacról, mert képtelenek voltak elegendő mennyiségben eladni.
Ismerd meg a piac működését, tanuld meg, hogyan lehet hatni a vevőid érzelmeire és elméjére, alkalmazd a bevált technikákat, melyek némelyike olyan hatékony, ami már-már tisztességtelen versenyelőnyhöz fogja juttatni a cégedet!
- A profitnövelés összes lehetséges módja (8 lehetőség)
- A legjobban működő értékesítési modellek
- A titkos kohéziós erő, ami miatt a marketingrendszerek valójában működnek (lemodellezni sem tudja, aki nem ismeri)
- A többség által kihagyott alapok, amikre a profi marketinget lehet építeni
- Stratégiai szintű megértése annak, hogyan lehet eredményesen értékesíteni
- A marketing evolúciója
Olvass bele a tartalomjegyzékbe és szerezd be ezt az Enciklopédia részt, ami meg fogja változtatni az üzleti valóságodat!
Vidd el csomagban, most hatalmas kedvezménnyel!
Kattints a képre a csomag bővebb leírásához:
Érdekelhetnek még…
A profi marketing nem szerencsejáték
A vállalkozásod célpiaca bizonyos módon működik, az emberek gondolkodásmódja, működési mechanizmusai már rég feltérképezésre kerültek.
Megdöbbentő mindig megfigyelni, hogy egy-egy kampányban az egyén egyedi módon dönt és cselekszik. Viszont a tömegek kiszámítható módon döntenek és cselekednek!
Mondok pár példát:
Ha ma feladunk a Facebookon egy hirdetést, amire mondjuk rákattint 1000 ember, és abból az ezerből 300 fog feliratkozni a hirdetés után megjelenő landing oldalon (honlapon), akkor ez a
szám holnap se lesz nagyságrendileg más.
Egy újabb ezer emberből újabb háromszáz (körüli) fog feliratkozni. Nem nulla, nem tíz, és nem is nyolcszáz.
Lenyűgöző megfigyelni a tömegek működését, és hátborzongató, hogy hogyan is működhet ez ilyen pontosan, de ha egyszer látunk egy arányt (konverziós számot), akkor arra stabilan számíthatunk – amíg valami meg nem változik a folyamatban.
Másik példa:
Ha egy kampányban látom valós időben, hogy hányan nézik épp a kampány oldalt, akkor pontosan tudom, hogy fél-egy órán belül hány rendelés fog beérkezni (ha ismerem már a konverziós számokat). Gyakorlatilag meg lehet jósolni a jövőt…
Még egy példa:
Ha egy call centeres felhív 100 telefonszámot, és abból lesz 20 időpontja ma, akkor egy másik, szintén véletlenszerűen kiválasztott 100 számból ugyanúgy 20 körüli időpontja lesz.
Ha ismerjük a profi technikákat, hatást tudunk gyakorolni a piacra
Szerezd be ezt az Enciklopédia részt és ugrásszerűen emelkedni fog az üzleti tudatosságod: pontosan fogod tudni, mit és hogyan csinálj annak érdekében, hogy az értékesítés felé tereld a piacodat.
Ezen technikák és alapelvek nélkül a marketing szerencsejáték marad, ami nem más, mint a cégeddel való hazardírozás.
Ezt egy felelős cégvezető nem engedi meg magának – feltéve, hogy a vállalkozásából teremti meg önmaga és családja egzisztenciáját. Ha fontos neked, hogy mennyi bevételt termel a vállalkozásod, akkor egyetlen gombnyomásra vagy attól, hogy megtöbbszörözd az értékesítéseidet!
Már egyetlen technika alkalmazása is a sokszorosát fogja visszahozni a befektetésednek!