Cég- és Önfejlesztés KKV Vezetőknek

RendszerMarketing Enciklopédia Kollekció

Cikkszám: W-COL2 Kategóriák ,

329.780 Ft

* Eredeti ára megjelenéskor: 499.000 Ft

A Professzionális Cégfejlesztés Teljes Definíciója – mintegy 2.000 oldalon

Összesen 22 Enciklopédia rész található ebben a kollekcióban. Annak idején, amikor még nyomtatott formában is meg lehetett vásárolni, 6 mappában kategorizálva kerültek kiadásra az egyes részek, és az ára 499.000 Ft volt. Most digitális formában vásárolhatod meg az összes részt, ami lefedi a cégépítés minden fontosabb területét.

A RendszerMarketing Enciklopédia nem olvasmány, hanem cégfejlesztési eszköz

Ez a több mint 20 kötet első sorban nem arra való, hogy valaki nekiüljön és elolvassa mind a kétezer oldalt – mert úgysem fog az információ megmaradni, és a cél nem a tudásunk öncélú növelése. A cél az eredményesebb cég, épp ezért az Enciklopédia sorozatot úgy kell használni, hogy amikor épp fejlesztesz valamin a cégedben, akkor csak az adott részt leveszed a polcodról, fellapozod az oda vonatkozó 30-40 oldalt és egyből megvalósítod a leírtakat!

Állj át minél hamarabb az ösztönös vállalkozgatásról a tudatos cégfejlesztésre, és hozd ki a vállalkozásodból a jelenleg is benne lévő, rejtett potenciált! Vásárold meg a teljes kollekciót most gigantikus kedvezménnyel!

Vidd el csomagban, most hatalmas kedvezménnyel!

Kattints a képre a csomag bővebb leírásához:

Érdekelhetnek még…

Nem olvasmány – hanem cégfejlesztési eszköztár!

Csak nyisd meg mindig azt a részt, amilyen témán épp dolgozol a cégedben, és a kezdedben lesz a pontos útmutató, hogy az adott területet hogyan kell legjobb módon a következő szintre fejleszteni.

Pénzügyi Divízió

# 09 – Kontrolling (86 oldal)

A cégedben az fog nőni, amire fókuszálsz. Kontrolling (mérés-ellenőrzés-visszacsatolás) nélkül a siker legfeljebb véletlenszerű.

  • Kontrolling a 6 divízióban
  • Mutatószámok teljes listája (KPI-ok)
  • Jelentési rendszer és cégműszerfal
  • Pénzügyi kontrolling részletesen
  • Profi, de egyszerű pénzügyi rendszer KKV-k számára (allokációs rendszer)

Cégfejlesztés Divízió

# 01 – Erőforráskör (66 oldal)

A céged összesen 11 Erőforráson nyugszik. Ezeket kell a megfelelő sorrendben fejleszteni. Fontos: nem a legszűkebb keresztmetszettel kell kezdeni!

  • A 11 Erőforrás és a helyes sorrend
  • Összefüggések és szabályok
  • Felspirál és lespirál tényezők
  • Technikák + egy Mestertechnika
  • Munkafüzet és elemzős kérdések

# 08 – Céges Alapok (Működési Kézikönyv 1. rész) (40 oldal)

Egy cég leautomatizálásához a totális cégdokumentáción át vezet az út. Ez a Működési Kézikönyv, mely 3 nagy részből áll – ez az első.

  • Céges alapok ledokumentálása (értékrend, küldetés, célok)
  • Működési Szabályzat
  • Sablon a Működési Szabályzathoz
  • Hogyan vezessük be a szabályokat úgy, hogy ne legyen ellenállás a munkatársak részéről?

# 12 – Folyamattervezés (Működési Kézikönyv 2. rész) (82 oldal)

Tervezzük meg és dokumentáljuk le a folyamatainkat, hogy minden svájci óra pontossággal történjen a cégünkben,

  • A folyamattervezés 6 vastörvénye
  • Forgatókönyv-alapú tervezés (avagy a “4 oszlopos folyamatábra”) – playbook-ként is hallhattál róla
  • Egy cég 6 divíziójának folyamatai (avagy mi mindenre kell gondolni)
  • Gyakorlat (szoftverrel)
  • Eljárások ledokumentálása
  • Optimalizálás, hibakeresés és a veszteségek 9 okának kiiktatása

# 15 – Munkaköri Dosszié Rendszer (Működési Kézikönyv 3. rész) (62 oldal)

Minden munkatárs kapja meg a munkakörére vonatkozó összes szükséges dokumentációt, valamint hangoljuk össze ezeket – és kész az automata cég!

  • A Munkaköri Dosszié Rendszer (MDR) hivatalos részei
  • Szervezeti ábra
  • Munkaköri leírás (konkrét sablonnal)
  • Elindítás és betanítás
  • Hogyan írjuk meg és vezessük be az MDR-t?

# 21 – Cégvezetői Stratégiák 1. (66 oldal)

Hogyan formáljunk az embereinkből valódi csapatot és fektessük le egy igazi birodalom alapjait?

  • Minden, ami egy erős szervezet felépítéshez szükséges!
  • Történelmi megfigyelések (nagy birodalmak, szekták és szervezetek kiépüléséről)
  • Komplett technikagyűjtemény, amikkel erős szervezetet tudsz építeni (akár pár fős céged van, akár száz fős)
  • 15 + 1 lépéses csekklista a birodaloméptéshez

Operatív Divízió

# 02 – Személyes Hatékonyság Rendszer (142 oldal)

7 nagy területen megannyi technika, melyekkel megsokszorozhatod a saját magad és munkatársaid személyes hatékonyságát:

  • 1 – Teljesítőképesség
  • 2 – Proaktivitás
  • 3 – Az időnk felszabadítása
  • 4 – Hatékony munkakörnyezet
  • 5 – Tervezés és priorizálás
  • 6 – Feladatkezelés
  • 7 – Időgazdálkodási technikák

# 09 – Kontrolling (86 oldal)

A cégedben az fog nőni, amire fókuszálsz. Kontrolling (mérés-ellenőrzés-visszacsatolás) nélkül a siker legfeljebb véletlenszerű.

  • Kontrolling a 6 divízióban
  • Mutatószámok teljes listája (KPI-ok)
  • Jelentési rendszer és cégműszerfal
  • Pénzügyi kontrolling részletesen
  • Profi, de egyszerű pénzügyi rendszer KKV-k számára (allokációs rendszer)

Személyzeti Divízió

# 17 – A Dolgozói Szükségletpiramis (74 oldal)

Ma harc folyik a minőségi munkaerőért. Hogyan alakítsuk ki úgy a cégünket, hogy képes legyen magához vonzani és megtartani a legjobb szakembereket?

  • 14 nagy terület, amit rendbe kell tennünk
  • Pontosan miket vár el egy alkalmazott a cégétől?
  • Fizikai és lelki szükségletek teljes listája
  • Konkrét tippek, melyik területen mit lehet tenni (azonnali lehetőségek, és hosszú távú fejlesztések)

# 18 – Toborzás és HR-marketing (60 oldal)

Hol és hogyan találhatunk alkalmas munkaerőt a mai, kritikus helyzetben? Állítsd össze a nyerő csapatot, mert ez a céged legfőbb erőforrása!

  • A profi toborzás helyes sorrendje
  • HR-marketing (employer branding)
  • A brutálisan hatékony karrier oldal felépítése
  • Hogyan néz ki egy profi vállalati kultúra oldal?
  • Kit is keresünk (profilozás)
  • Automata toborzó rendszer (komplett rendszertervvel és “összekattintgatási” útmutatóval)

Stratégia és Termékfejlesztés (KFI) Divízió

# 03 – A Profi Marketing Alapjai (112 oldal)

Láss a vevők fejébe – értsd meg, hogyan gondolkodnak és mi alapján hoznak döntéseket.

  • A profitnövelés 8 módja
  • 32 értékesítési csatorna (akár egy új meg tudja duplázni a céged)
  • Mitől működik a marketing?
  • Professzionális marketingstratégiák
  • Terméktípusok (jó tudni, mi melyiket forgalmazzuk)
  • Vevőtípusok
  • Háromszög üzleti modellek
  • A marketing evolúciója

# 04 – Célpiac és Szegmentálás (42 oldal)

Egycsapásra megnövelheted a marketinged hatékonyságát, ha nem egységesen akarod elérni a piacod, hanem egyes szegmensekhez kommunikálsz. Ez az egyik legprofibb marketingstratégia, ami csak létezik.

  • Az ideális célpiac kiválasztása
  • Élethelyzetek és problémafa
  • A Szegmenstorta-technika (a csúcshatékonyságú értékesítés titka)
  • Réspiac (niche) és szegmens-szeletek
  • Tartalom személyre szabás (a szegmentálás csúcsa)
  • A vevőket mozgató drive-ok teljes listája (száznál is több mozgatórugó, amivel hatni lehet a vevőkre)

# 10 – Termékpiramis és Ajánlatalkotás (74 oldal)

A profi marketing a profi termékkel és vonzó ajánlattal indul. Hogyan rakd össze a teljes termékpiramisod és alkoss ellenállhatatlan ajánlatokat?

  • A vásárlási döntési folyamat megértése
  • A termékpiramis 7 lépcsője (csalitól az exkluzív termékig)
  • Profitmaximalizátorok komplett listája
  • Ajánlatalkotás (3 lépéses formulával)
  • Az ajánlatok alkotóelemei (bónuszok, garanciák, stb. – összesen 15 lehetőség)
  • Csomagajánlatok és árazás

# 19 – Csalitermék (54 oldal)

Aki csak a kész vevőket célozza, az az asztalon hagyja a profitja 90%-át! Készíts izgalmas csalitermékeket az érdeklődőknek és konvertáld őket vevőkké két lépésben!

  • A csalitermék marketing-funkciói (hogyan lesz az érdeklődőből vevő)
  • Csali stratégiák + milyen a jó csalitermék
  • Paradigmaváltás: Nem a csali a lényeg, hanem a …
  • Feliratkozási variációk online és OFFLINE is (összesen 22 listaépítési megoldás)
  • A 14 legjobban működő csalitermék-formátum
  • Miről írjunk infóterméket? (108 témát tartalmazó csekklista)

Értékesítési Divízió

# 05 – Listaépítés (80 oldal)

Építs adatbázist a vevőidből is, és az érdeklődőkből is – mert ha kialakítasz egy saját piacot, az olyan, mint egy életbiztosítás vagy egy végtelen bankszámla a cégednek!

  • Mitől lesz valóban értékes egy adatbázis?
  • Hogyan kell nulláról listát építeni?
  • A legjobban működő offline és online listaépítő eszközök
  • Feliratkozási folyamatok (online és offline)
  • Konverziós pontok csúcsra hangolása
  • Technikai feltételek és első lépések

# 06 – Reklámeszközök (142 oldal)

A profi marketing az eszközök kombinálásáról szól: minél több helyen reklámozol egyszerre, annál több érdeklődő és vevő fog rátalálni a cégedre.

Összesen 127 reklámeszköz az alábbi területeken:

  • 1 – Arculat
  • 2 – Meleg piac (ismerősök és vásárlók) + ajánlási rendszerek
  • 3 – Offline és print reklámeszközök
  • 4 – Személyes vevőszerzés
  • 5 – Rendezvények
  • 6 – PR
  • 7 – Elektronikus média
  • 8 – Online reklámeszközök

# 07 – CRM Rendszer és Marketingautomatizálás (112 oldal)

Hogyan tervezz meg és építs fel egy profi, letisztult adatbázist a vevőidről és automatizáld a marketingfolyamataidat? A könyv a SalesAutopilot rendszerén keresztül mutatja be a marketingautomatizálást (a tervezéstől egészen az összekattintgatásig).

  • Alapelvek, melyek rengeteg időt és vesződséget spórolhatnak neked
  • Egy profi adatbázis struktúrája (listák, mezők, űrlapok, levelek, időzítések komplett listája)
  • Különféle rendszertervek és építőkockák
  • A CRM rendszerünk használata

# 13 – Szövegírás 1. (107 oldal)

Komponálj meg bármilyen értékesítési szöveget ezzel az anyaggal és hangold csúcsra az értékesítési számaid! (akár offline, akár online)

  • Mitől lesz egy szöveg “marketinges”?
  • Fogalmazási technikák – avagy hogyan írjunk motiváló és ellenállhatatlan szöveget
  • Egy értékesítési szöveg ideális felépítése
  • Az Aranyszöveg Formula
  • Címsor írás és több száz címsor formula (minta mondatok és képletek, amiket csak be kell helyettesíteni)
  • Kifinomult szövegírási technikák
  • Muníció a szövegíráshoz (témagyűjtemény és technikák – nincs többé “üres papír paralízis”)

# 16 – Marketingtervezés (94 oldal)

Mivel minden a tervezőasztalon dől el, kritikusan fontos, hogy vérprofi marketingtervet tudj készíteni.

  • A cégfejlesztési négyszög – avagy melyik negyedben kellene töltenünk az időnk 80%-át..?
  • A profitnövelés 10 módja
  • Egy konkurenciagyilkos marketingterv 8 lépése (konkrté sablonnal)
  • A marketingterven túl: 12 Csillagos MarketingMátrix (avagy nem egy, hanem tizenkét marketingterve kell készíteni!)
  • Mind a 12 terv szerepel a könyvben, kifejtve

# 20 – Kampányok (84 oldal)

Egy kampány képes behozni a teljes éves forgalmat mégegyszer! Ezért parancsolóan fontos, hogy képes legyél nagyszabású kampányokat lefuttatni a cégedben!

  • A 12 legbrutálisabb kampány-típus (melyik mire jó, mikor érdemes használni és hogyan működik – komplett leírások és minták)
  • Dramaturgia, a kampány felépítése és íve
  • A 3 kulcstényező, amitől egy kampány fényes sikert (vagy csúfos kudarcot) fog hozni
  • Technikai tippek a megvalósításhoz

# 22 – Online Konverziónövelés (CRO 1. rész) (90 oldal)

A legjövedelmezőbb tevékenység egy cégben a meglévő értékesítési rendszerek finomhangolása. Pár konverziós ponton elért 10-20%-os javulás könnyen megduplázhatja a cég teljes profitját a kumulatív hatás miatt.
Több tucat konkrét technika stratégia, taktikai és technikai szinten – többek között:

  • Szegmentált honlapok és Ügyfélgépek
  • Profitmaximalizátorok csúcsra hangolva
  • A hitelesség külső jegyei (csekklista)
  • Gyors és profi árajánlat-adás (hogyan épül fel egy vérprofi árajánlat)
  • Hogyan kell a termék árát úgy felépíteni és tálalni, hogy a vevők a magas árat is örömmel elfogadják?
  • Honlapok konverziós pontjainak javítása
  • A kosárelhagyás 9 okának kiküszöbölése
  • Tesztelés, optimalizálás és még annyi, de annyi minden…
Ez egy brutális anyag – biztosítsd be vele magad, hogy amikor épp fejlesztesz a cégeden, akkor csak megnyitod az adott részt, és nem leszel magadra utalva!

Már egyetlen technika alkalmazása is a sokszorosát fogja visszahozni a befektetésednek!