RendszerMarketing Enciklopédia Kollekció
329.780 Ft
* Eredeti ára megjelenéskor: 499.000 Ft
A Professzionális Cégfejlesztés Teljes Definíciója – mintegy 2.000 oldalon
Összesen 22 Enciklopédia rész található ebben a kollekcióban. Annak idején, amikor még nyomtatott formában is meg lehetett vásárolni, 6 mappában kategorizálva kerültek kiadásra az egyes részek, és az ára 499.000 Ft volt. Most digitális formában vásárolhatod meg az összes részt, ami lefedi a cégépítés minden fontosabb területét.
A RendszerMarketing Enciklopédia nem olvasmány, hanem cégfejlesztési eszköz
Ez a több mint 20 kötet első sorban nem arra való, hogy valaki nekiüljön és elolvassa mind a kétezer oldalt – mert úgysem fog az információ megmaradni, és a cél nem a tudásunk öncélú növelése. A cél az eredményesebb cég, épp ezért az Enciklopédia sorozatot úgy kell használni, hogy amikor épp fejlesztesz valamin a cégedben, akkor csak az adott részt leveszed a polcodról, fellapozod az oda vonatkozó 30-40 oldalt és egyből megvalósítod a leírtakat!
Állj át minél hamarabb az ösztönös vállalkozgatásról a tudatos cégfejlesztésre, és hozd ki a vállalkozásodból a jelenleg is benne lévő, rejtett potenciált! Vásárold meg a teljes kollekciót most gigantikus kedvezménnyel!
Vidd el csomagban, most hatalmas kedvezménnyel!
Kattints a képre a csomag bővebb leírásához:
Érdekelhetnek még…
Nem olvasmány – hanem cégfejlesztési eszköztár!
Csak nyisd meg mindig azt a részt, amilyen témán épp dolgozol a cégedben, és a kezdedben lesz a pontos útmutató, hogy az adott területet hogyan kell legjobb módon a következő szintre fejleszteni.
Pénzügyi Divízió
# 09 – Kontrolling (86 oldal)
A cégedben az fog nőni, amire fókuszálsz. Kontrolling (mérés-ellenőrzés-visszacsatolás) nélkül a siker legfeljebb véletlenszerű.
- Kontrolling a 6 divízióban
- Mutatószámok teljes listája (KPI-ok)
- Jelentési rendszer és cégműszerfal
- Pénzügyi kontrolling részletesen
- Profi, de egyszerű pénzügyi rendszer KKV-k számára (allokációs rendszer)
Cégfejlesztés Divízió
# 01 – Erőforráskör (66 oldal)
A céged összesen 11 Erőforráson nyugszik. Ezeket kell a megfelelő sorrendben fejleszteni. Fontos: nem a legszűkebb keresztmetszettel kell kezdeni!
- A 11 Erőforrás és a helyes sorrend
- Összefüggések és szabályok
- Felspirál és lespirál tényezők
- Technikák + egy Mestertechnika
- Munkafüzet és elemzős kérdések
# 08 – Céges Alapok (Működési Kézikönyv 1. rész) (40 oldal)
Egy cég leautomatizálásához a totális cégdokumentáción át vezet az út. Ez a Működési Kézikönyv, mely 3 nagy részből áll – ez az első.
- Céges alapok ledokumentálása (értékrend, küldetés, célok)
- Működési Szabályzat
- Sablon a Működési Szabályzathoz
- Hogyan vezessük be a szabályokat úgy, hogy ne legyen ellenállás a munkatársak részéről?
# 12 – Folyamattervezés (Működési Kézikönyv 2. rész) (82 oldal)
Tervezzük meg és dokumentáljuk le a folyamatainkat, hogy minden svájci óra pontossággal történjen a cégünkben,
- A folyamattervezés 6 vastörvénye
- Forgatókönyv-alapú tervezés (avagy a “4 oszlopos folyamatábra”) – playbook-ként is hallhattál róla
- Egy cég 6 divíziójának folyamatai (avagy mi mindenre kell gondolni)
- Gyakorlat (szoftverrel)
- Eljárások ledokumentálása
- Optimalizálás, hibakeresés és a veszteségek 9 okának kiiktatása
# 15 – Munkaköri Dosszié Rendszer (Működési Kézikönyv 3. rész) (62 oldal)
Minden munkatárs kapja meg a munkakörére vonatkozó összes szükséges dokumentációt, valamint hangoljuk össze ezeket – és kész az automata cég!
- A Munkaköri Dosszié Rendszer (MDR) hivatalos részei
- Szervezeti ábra
- Munkaköri leírás (konkrét sablonnal)
- Elindítás és betanítás
- Hogyan írjuk meg és vezessük be az MDR-t?
# 21 – Cégvezetői Stratégiák 1. (66 oldal)
Hogyan formáljunk az embereinkből valódi csapatot és fektessük le egy igazi birodalom alapjait?
- Minden, ami egy erős szervezet felépítéshez szükséges!
- Történelmi megfigyelések (nagy birodalmak, szekták és szervezetek kiépüléséről)
- Komplett technikagyűjtemény, amikkel erős szervezetet tudsz építeni (akár pár fős céged van, akár száz fős)
- 15 + 1 lépéses csekklista a birodaloméptéshez
Operatív Divízió
# 02 – Személyes Hatékonyság Rendszer (142 oldal)
7 nagy területen megannyi technika, melyekkel megsokszorozhatod a saját magad és munkatársaid személyes hatékonyságát:
- 1 – Teljesítőképesség
- 2 – Proaktivitás
- 3 – Az időnk felszabadítása
- 4 – Hatékony munkakörnyezet
- 5 – Tervezés és priorizálás
- 6 – Feladatkezelés
- 7 – Időgazdálkodási technikák
# 09 – Kontrolling (86 oldal)
A cégedben az fog nőni, amire fókuszálsz. Kontrolling (mérés-ellenőrzés-visszacsatolás) nélkül a siker legfeljebb véletlenszerű.
- Kontrolling a 6 divízióban
- Mutatószámok teljes listája (KPI-ok)
- Jelentési rendszer és cégműszerfal
- Pénzügyi kontrolling részletesen
- Profi, de egyszerű pénzügyi rendszer KKV-k számára (allokációs rendszer)
Személyzeti Divízió
# 17 – A Dolgozói Szükségletpiramis (74 oldal)
Ma harc folyik a minőségi munkaerőért. Hogyan alakítsuk ki úgy a cégünket, hogy képes legyen magához vonzani és megtartani a legjobb szakembereket?
- 14 nagy terület, amit rendbe kell tennünk
- Pontosan miket vár el egy alkalmazott a cégétől?
- Fizikai és lelki szükségletek teljes listája
- Konkrét tippek, melyik területen mit lehet tenni (azonnali lehetőségek, és hosszú távú fejlesztések)
# 18 – Toborzás és HR-marketing (60 oldal)
Hol és hogyan találhatunk alkalmas munkaerőt a mai, kritikus helyzetben? Állítsd össze a nyerő csapatot, mert ez a céged legfőbb erőforrása!
- A profi toborzás helyes sorrendje
- HR-marketing (employer branding)
- A brutálisan hatékony karrier oldal felépítése
- Hogyan néz ki egy profi vállalati kultúra oldal?
- Kit is keresünk (profilozás)
- Automata toborzó rendszer (komplett rendszertervvel és “összekattintgatási” útmutatóval)
Stratégia és Termékfejlesztés (KFI) Divízió
# 03 – A Profi Marketing Alapjai (112 oldal)
Láss a vevők fejébe – értsd meg, hogyan gondolkodnak és mi alapján hoznak döntéseket.
- A profitnövelés 8 módja
- 32 értékesítési csatorna (akár egy új meg tudja duplázni a céged)
- Mitől működik a marketing?
- Professzionális marketingstratégiák
- Terméktípusok (jó tudni, mi melyiket forgalmazzuk)
- Vevőtípusok
- Háromszög üzleti modellek
- A marketing evolúciója
# 04 – Célpiac és Szegmentálás (42 oldal)
Egycsapásra megnövelheted a marketinged hatékonyságát, ha nem egységesen akarod elérni a piacod, hanem egyes szegmensekhez kommunikálsz. Ez az egyik legprofibb marketingstratégia, ami csak létezik.
- Az ideális célpiac kiválasztása
- Élethelyzetek és problémafa
- A Szegmenstorta-technika (a csúcshatékonyságú értékesítés titka)
- Réspiac (niche) és szegmens-szeletek
- Tartalom személyre szabás (a szegmentálás csúcsa)
- A vevőket mozgató drive-ok teljes listája (száznál is több mozgatórugó, amivel hatni lehet a vevőkre)
# 10 – Termékpiramis és Ajánlatalkotás (74 oldal)
A profi marketing a profi termékkel és vonzó ajánlattal indul. Hogyan rakd össze a teljes termékpiramisod és alkoss ellenállhatatlan ajánlatokat?
- A vásárlási döntési folyamat megértése
- A termékpiramis 7 lépcsője (csalitól az exkluzív termékig)
- Profitmaximalizátorok komplett listája
- Ajánlatalkotás (3 lépéses formulával)
- Az ajánlatok alkotóelemei (bónuszok, garanciák, stb. – összesen 15 lehetőség)
- Csomagajánlatok és árazás
# 19 – Csalitermék (54 oldal)
Aki csak a kész vevőket célozza, az az asztalon hagyja a profitja 90%-át! Készíts izgalmas csalitermékeket az érdeklődőknek és konvertáld őket vevőkké két lépésben!
- A csalitermék marketing-funkciói (hogyan lesz az érdeklődőből vevő)
- Csali stratégiák + milyen a jó csalitermék
- Paradigmaváltás: Nem a csali a lényeg, hanem a …
- Feliratkozási variációk online és OFFLINE is (összesen 22 listaépítési megoldás)
- A 14 legjobban működő csalitermék-formátum
- Miről írjunk infóterméket? (108 témát tartalmazó csekklista)
Értékesítési Divízió
# 05 – Listaépítés (80 oldal)
Építs adatbázist a vevőidből is, és az érdeklődőkből is – mert ha kialakítasz egy saját piacot, az olyan, mint egy életbiztosítás vagy egy végtelen bankszámla a cégednek!
- Mitől lesz valóban értékes egy adatbázis?
- Hogyan kell nulláról listát építeni?
- A legjobban működő offline és online listaépítő eszközök
- Feliratkozási folyamatok (online és offline)
- Konverziós pontok csúcsra hangolása
- Technikai feltételek és első lépések
# 06 – Reklámeszközök (142 oldal)
A profi marketing az eszközök kombinálásáról szól: minél több helyen reklámozol egyszerre, annál több érdeklődő és vevő fog rátalálni a cégedre.
Összesen 127 reklámeszköz az alábbi területeken:
- 1 – Arculat
- 2 – Meleg piac (ismerősök és vásárlók) + ajánlási rendszerek
- 3 – Offline és print reklámeszközök
- 4 – Személyes vevőszerzés
- 5 – Rendezvények
- 6 – PR
- 7 – Elektronikus média
- 8 – Online reklámeszközök
# 07 – CRM Rendszer és Marketingautomatizálás (112 oldal)
Hogyan tervezz meg és építs fel egy profi, letisztult adatbázist a vevőidről és automatizáld a marketingfolyamataidat? A könyv a SalesAutopilot rendszerén keresztül mutatja be a marketingautomatizálást (a tervezéstől egészen az összekattintgatásig).
- Alapelvek, melyek rengeteg időt és vesződséget spórolhatnak neked
- Egy profi adatbázis struktúrája (listák, mezők, űrlapok, levelek, időzítések komplett listája)
- Különféle rendszertervek és építőkockák
- A CRM rendszerünk használata
# 13 – Szövegírás 1. (107 oldal)
Komponálj meg bármilyen értékesítési szöveget ezzel az anyaggal és hangold csúcsra az értékesítési számaid! (akár offline, akár online)
- Mitől lesz egy szöveg “marketinges”?
- Fogalmazási technikák – avagy hogyan írjunk motiváló és ellenállhatatlan szöveget
- Egy értékesítési szöveg ideális felépítése
- Az Aranyszöveg Formula
- Címsor írás és több száz címsor formula (minta mondatok és képletek, amiket csak be kell helyettesíteni)
- Kifinomult szövegírási technikák
- Muníció a szövegíráshoz (témagyűjtemény és technikák – nincs többé “üres papír paralízis”)
# 16 – Marketingtervezés (94 oldal)
Mivel minden a tervezőasztalon dől el, kritikusan fontos, hogy vérprofi marketingtervet tudj készíteni.
- A cégfejlesztési négyszög – avagy melyik negyedben kellene töltenünk az időnk 80%-át..?
- A profitnövelés 10 módja
- Egy konkurenciagyilkos marketingterv 8 lépése (konkrté sablonnal)
- A marketingterven túl: 12 Csillagos MarketingMátrix (avagy nem egy, hanem tizenkét marketingterve kell készíteni!)
- Mind a 12 terv szerepel a könyvben, kifejtve
# 20 – Kampányok (84 oldal)
Egy kampány képes behozni a teljes éves forgalmat mégegyszer! Ezért parancsolóan fontos, hogy képes legyél nagyszabású kampányokat lefuttatni a cégedben!
- A 12 legbrutálisabb kampány-típus (melyik mire jó, mikor érdemes használni és hogyan működik – komplett leírások és minták)
- Dramaturgia, a kampány felépítése és íve
- A 3 kulcstényező, amitől egy kampány fényes sikert (vagy csúfos kudarcot) fog hozni
- Technikai tippek a megvalósításhoz
# 22 – Online Konverziónövelés (CRO 1. rész) (90 oldal)
A legjövedelmezőbb tevékenység egy cégben a meglévő értékesítési rendszerek finomhangolása. Pár konverziós ponton elért 10-20%-os javulás könnyen megduplázhatja a cég teljes profitját a kumulatív hatás miatt.
Több tucat konkrét technika stratégia, taktikai és technikai szinten – többek között:
- Szegmentált honlapok és Ügyfélgépek
- Profitmaximalizátorok csúcsra hangolva
- A hitelesség külső jegyei (csekklista)
- Gyors és profi árajánlat-adás (hogyan épül fel egy vérprofi árajánlat)
- Hogyan kell a termék árát úgy felépíteni és tálalni, hogy a vevők a magas árat is örömmel elfogadják?
- Honlapok konverziós pontjainak javítása
- A kosárelhagyás 9 okának kiküszöbölése
- Tesztelés, optimalizálás és még annyi, de annyi minden…
Ez egy brutális anyag – biztosítsd be vele magad, hogy amikor épp fejlesztesz a cégeden, akkor csak megnyitod az adott részt, és nem leszel magadra utalva!
Már egyetlen technika alkalmazása is a sokszorosát fogja visszahozni a befektetésednek!