Termékfejlesztés és Vásárlói Élmény
29.900 Ft
* Eredeti ára megjelenéskor: 69.000 Ft
Ültesd át az Apple sikerének titkait a saját cégedbe!
A nagy pénz nem a marketingben van, hanem a termékfejlesztés + marketing kombóban!
Ezen a kétnapos tréningen bemutattuk a csúcshatékony termékfejlesztési stratégiát, foglalkozzon a céged szolgáltatással vagy termékkel, online vagy offline, B2B vagy B2C piacon!
Ilyen témákon mentünk végig: Termékfejlesztés, BCG mátrix, kompenzációs szakaszok feltuningolása, vásárlói élmény, felhasználói élmény, gamification, csomagolás és dizájn, hasznos eredmény, új termékötlet letesztelése, validálása…
Természetesen minden iparágban más egy-egy termék(vonal) életciklusa – de egyet jelentsünk ki: igazán nagy pénzt csakis új termékekkel lehet keresni. Az Apple sem azért lett a világ legértékesebb cége, mert mind a mai napig olyan ügyesen marketingezik az iPhone 1-et, hanem mert kijöttek az iPhone 2-vel, 3-mal, és íg tovább…
Vidd el csomagban, most hatalmas kedvezménnyel!
Kattints a képre a csomag bővebb leírásához:
Érdekelhetnek még…
Csak jó terméket lehet jól marketingezni
A profittermelés egyik legjobb eszköze: Egy új termék bedobása a már meglévő piacra
Nézd meg a kétnapos szeminárium első óráját díjmentesen és feliratkozás nélkül – ha teszik, a Kosárba gomb segítségével a teljes, kétnapos anyagot be tudod szerezni:
Vedd meg most a 10 videóból és munkafüzetből, diákból álló teljes csomagot, jelképes áron:
Már egyetlen technika alkalmazása is a sokszorosát fogja visszahozni a befektetésednek!