amikor végre eldöntöd, hogy kihozod a cégedből, ami benne van

VezérAkadémia

Professzionális Cégfejlesztési Módszertan

Videós Könyvtár Cégvezetőknek,

mely lépésről lépésre végigvezet a céged minden fontos elemén, így azokat rendbetéve végre ki tudod hozni a vállalkozásodból a most is benne rejlő potenciált!

VezérAkadémia Bronz Tagság Előfizetés

Tedd rendbe a leírások alapján a céged legfontosabb 21 elemét,

mert a hatás céged hatékonyságára és a profitra azonnal érezhető lesz!

[mockup big pack]

Mindehhez azonnal hozzáférsz, ha regisztrálsz a VezérAkadémia Bronz Tagságra ezen az oldalon.

Egy igazi aranybányára találtál, ha 1-100 fős vállalkozást vezetsz,

és szeretnéd végre igazán felfuttatni és a jól megérdemelt életet élni!

Egy perc alatt elmagyarázzuk a lényeget – nézd meg a videót:

Töltsd ki az űrlapot és egy percen belül mindenhez hozzá fogsz férni, segítünk az indulásban is!

Know-how | Protokollok | Eszköztár

Mi van a csomagban?

Profi Dokumentáció

Mind videós, mind írásos formában megtalálod az anyagban a céged legfontosabb 21 elemének teljes dokumentációját

Bevált Protokollok

Minden helyzetre (problémára) megvan az a lépéssor (ún. protokoll), amit végrehajtva az adott probléma kijavítható.

Azonnali Segítség

Ha bármikor kérdésed támadna, közvetlen csatornán kérdezhetsz Szász Mátyástól – így sosem akadhatsz el!

mi van a csomagban #01.

Cégfejlesztési módszertan: A Prosperitásképlet

Prosperitás:

„Minden szempontból sikeres, virágzó állapot – különös tekintettel a pénzügyekre. Boldogulás, gazdagság, vagyonosodás, jólét minden értelemben.”

Prosperitásképlet:

Innovatív cégfejlesztési módszertan, amivel a prosperitás állapotába emelheted a vállalkozásodat.

Prosperitásképlet Mátrix:

A cégfejlesztési módszertan dokumentációja – melyben szerepel egy KKV minden divíziója (osztálya), minden kulcspozíció (munkakör), azok funkciói, felelősségi körei, és a nagyjából félezer tevékenység, amit végeznek nap mint nap.

A PK Mátrixban megtalálod a kb. 500 elemet, amiből a Te céged is áll.

mi van a csomagban #02.

A legfontosabb 21 Kötelező Elem teljes dokumentációja

Összesen 179 Kötelező Elem létezik,

viszont nem egyformán sürgős-fontos mindegyik.

4 külön szintre (LEVEL 1-4) osztottuk őket aszerint, hogy mellyekkel érdemes kezdeni.

LEVEL-1 Kötelező Elemek (21 db)

Kezdd az alapokkal! A kisvállalatok legnagyobb problémája, hogy az alapok hiányoznak a cégekből, ezért nincs mire építeni és így nem tud növekedni a vállalkozás – megreked egy szinten.

Íme a 21 lépéses akcióterv: 21 témakör, amivel szintet fog lépni a vállalkozásod!

Az alább látható témákhoz fogsz instant hozzáférést kapni, ha megrendeled a VezérAkadémia Bronz csomagot ezen az oldalon. Tedd rendbe végre egy életre a szilárd alapokat és a céged növekedése azonnal be fog indulni!

I. mérföldkő: alapok

#01. lépés: Ismerd Meg A Professzionális Cégfejelsztés Lényegét!

Állj át ösztönös vállalkozgatásról profi, bevált technikákra épülő, rendszerszintű cégépítésre. Ez az anyag segít átlátni a céged minden elemét, a Prosperitásképletet, a céged ideális szervezeti ábráját.

Minden azzal indul, hogy legyen egy elképzelés a fejedben, milyen céget kellene építened. Mert ha van egy képed, akkor képes leszel rá!

II. mérföldkő: pénzügyek

#02. lépés: Lásd Át A Millió Teendődet!

Vállalkozóként az első és legfontosabb, hogy átlásd a saját feladataidat, a céges projekteket és legyen egy olyan felület, ahová kerülhetnek az egységes dokumentációk és a fontos információk.

Ebben a részben felépítjük a céged vérprofi feladat- és projektmenedzsment rendszerét (nyugi, nem lesz nehéz akkor sem, ha nem vagy egy számítógép-guru).

#03. lépés: Tedd Tisztába A Számokat!

A legtöbb cégvezető meglepődik, amikor kiszámolja, hogy hol van a cége nullszaldón, azaz mennyi pénzt be kell hozni ahhoz, hogy a tulajdonos még egy fillért se keressen (fedezeti pont). Ugyanakkor nem lehet vakon repülni, muszáj tisztában lenned a számokkal.

Ehhez adunk a leíráson túl egy automata kalkulátor táblázatot is, amiben tudsz majd játszani a számokkal.

#04. lépés: Tartsd Rajta A Szemed A Pénzen!

Soha többé nem kerülhet a céged pénzügyi gondba, ha használod az ún. allokációs rendszert, ami költséghelyekre osztja a bejövő bevételt. Segítségével mindig fogod látni, mire mennyi pénz van – ráadásul mindig időre meg lesz a pénz mindenre.

Szintén mellékeljük hozzá a kalkulátor táblázatot is, Neked már csak kitölteni kell azt.

#05. lépés: Maximalizáld A Nyereségességet 7 Lépésben!

Az utolsó pénzügyi alaptéma, amit az elején helyére kell tenni, az nyilván a profit aránya. Tisztába tesszük a fogalmakat, mi az EBIT, EBITDA, üzemi eredmény, nyereség… Valamint tárgyalja az anyag az összes lehetséges módot, ahogy profitot tudsz növelni. (Összesen 7 módszer létezik – mint például a több vevő, magasabb kosárérték, stb.)

III. mérföldkő: hatékonyság

#06. lépés: Legyél Csúcshatékony A Munkádban!

Miután van már irányítópultod, és rendbe tetted a céged pénzügyi alapjait, neki lehet állni dolgozni… A céged termelékenységében kulcsfontosságú a munkatársak össz-személyes hatékonysága, így ez a hatékony működés kiindulópontja.

A maximális személyes hatékonysághoz kapsz bevált, egyszerű, egyben nagyon hatékony technikákat.

#07. lépés: Ne Akadályozd A Pénz Beáramlását!

A cégednek van egy fő értékteremtő folyamata: ahogy a termék/szolgáltatás létrejön, arról a vevő értesül, megveszi azt, végül a pénz befolyik a céghez.

Ebben a részben elhárítjuk az ezen gerincfolyamaton lévő elakadásokat, hogy a cég ún. „áteresztő képessége” növekedjen. Lényegében helyet csinálunk a növekedésnek, a profitnak.

#08. lépés: Állítsd Be Egyszer Végre Jól A Számítógépeket, Laptopokat

Szintén a hatékony munkavégzés alapja, hogy egyszer legyen jól beállítva minden laptop és számítógép és a legjobb szoftvereket használd, mert csak így lehet gyorsan dolgozni.

A pontos útmutatón túl az általunk használt és ajánlott szoftverek listáját is mellékeljük a legkülönbözőbb funkciókra.

#09. lépés: Használd Az Okostelefonodat Mint Egy Profi

Hasonlóan az előző területhez, csak most telefonbeállítás és a legjobb appok, amik kifejezetten a vállalkozói munkánkat könnyítik meg.

Szó lesz arról, hogyan kell a hétköznapi teendőket elvégezni egy telefonon, és arról is, milyen appokat javaslunk tartalomgyártásra, pénzügyekre, jegyzetelésre, hatékonyságnövelésre.

#10. lépés: Ne Végezz Mechanikus Pénzügyi Feladatokat

Számlázás, díjbekérő küldése, utalás automatikus beérkeztetése, bankkártyás fizetés, könyvelés-előkészítés, kintlévőségkezelés – mind olyan monoton munka, amit le kell automatizálni, ha szuperhatékonyak akarunk lenni.

Ha kicsi a cég, akkor azért (mert így a vezető ideje szabadul fel), ha nagy, akkor meg azért (mert akkor renegetg munkaóra megy el ezekkel).

IV. mérföldkő: csapatépítés, irányítás

#11. lépés: Építs Stabil Csapatot Jó Emberekből!

Ha munkatársakkal dolgozol, akkor így, a cégfejlesztés elején két dolgot kell rendbe tenni:

  • amint lehet, el kell küldeni a szabotőröket, negatív embereket, naplopókat,
  • és meg kell állítani a fluktuációt, az állandó cserélődést, mert csak stabil csapatra lehet építeni.

Mindkét területre megkapod a legjobban működő technikákat, így szuper csapatot fogsz tudni összerakni.

#12. lépés: Rakj Rendet És Szüntesd Meg Az Elakadásokat!

Amikor eljutsz a cégreform ezen pontjára, akkor eljön az ideje a rendrakásnak és nagytakarításnak. Bármilyen furán is hangzik ez, sok cégben óriási a rendetlenség – és ilyen körülmények mellett nem lehet hatékonyan, gyorsan és hibamentesen dolgozni.

Önmagában a rendrakással és az áramlási akadályok elhárításával simán számíthatsz 5-10%-os profitnövekedésre!

 

#13. lépés: Irányítsd Pörgősen A Csapatodat!

A legtöbb KKV-ből egyszerűen hiányzik a „vezénylés”, a munkatársak hatékony, pörgős – egyben kedves – irányítása.

Ebben a lépésben megismerheted a feladatkiadás-delegálás legjobb módját (hogy tényleg azt csinálják, amit kértél), a projektetk keretek között tartásának technikáját és az ellenőrzés mikéntjét is a csúcshatékony csapat érdekében.

V. mérföldkő: vevőszerzés (marketing és értékesítés)

#14. lépés: Nézd Meg, Mi Működik És Csináld Azt!

Szánj időt rá egyszer, hogy feltérképezd az iparágad, lemodellezd a sikeres szereplőket, piackutatást végezz – így lesz meg a helyes irány és a nyerő stratégia, hogy hogyan fog tudni a céged vevőket szerezni.

#15. lépés: Turbózd Fel A Honlapodat!

Összesen 4 rész, 4 videó foglalkozik a honlaptervezéssel, szövegírással, dizájnnal, építéssel. Kövesd lépésről lépésre az útmutatást és akkor is fogsz tudni megdöbbentően hatékony honlapokat építeni, ha nem ez a szakmád.

Képernyővideók, ajánlott szoftverek, lépésről-lépésre feladatok mellékelve.

#16. lépés: Legyél Ott A Social Média Felületeken!

Megmutatjuk, hogyan (és miről) tudsz úgy kommunikálni a közösségi média csatornákon, hogy a piac felfigyeljen rád, a cégedre.

Ehhez a részhez mellékelünk egy 106 pontból álló csekklistát, amiből ötletet meríthetsz, hogy milyen tartalmakat lehet gyártani.

Kövesd a lépéseket és könnyű lesz – mindig fogod tudni, miről posztolj!

#17. lépés: Dolgozd Ki A Nyerő Reklámstratégiát!

Egy vállalkozás működésében a legfontosabb képesség az, hogy tudjon eleget eladni.

Ebből a részből megismerheted a sikerre vezető reklámstratégiákat, brutálisan működő vastörvényeket, és segítünk kidolgozni a nyerő stratégiádat!

#18. lépés: Készíts Ütős Hirdetéseket!

LEVEL-1-es szinten a lényeg, hogy kezdj el reklámozni – vagy ha már reklámzol, növeld a csatornák, megjelenések számát.

Reklámozni megéri, ha visszahozza az árát – de ehhez ütős hirdetésekre, ún. kreatívokra lesz szükséged. Ezen vezet végig ez a rész.

Mellékeljük a social media platformok hirdetéskezelőinek beállításait is (képernyőfotókkal).

#19. lépés: Legyen Naprakész Vevőadatbázisod (CRM) És Automatizáld Le A Marketing-folyamatokat!

Ez egy óriási téma, de semmi pánik – ez a rész nem csak azt tartalmazza, hogy hogyan kell felépülnie egy ilyen rendszernek (ún. specifikáció), hanem pontról pontra végigvezet azon, hogyan tudod kiépíteni a letisztult CRM rendszered – sőt, még szoftvert is javaslunk, amivel mindent meg tudsz csinálni, amit csak tanítunk.

(A biztonság kedvéért megtalálod itt olyan szakember elérhetőségét is, aki össze is kattintgatja Neked a rendszered, ha jobb dolgod is lenne közben…)

#20. lépés: Hangold A Csúcsra A Lezárástechnikádat!

Akár boltod van, akár értékesítők végzik az eladást, akár online forgalmazol terméket, minden platformon ki kell maxolni a lezárásban rejlő lehetőségeket, mert ezzel lehet gyorsan bevételnövekedést elérni.

Sajátítsd el a magabiztos mindset-et, tanuld meg a konkrét technikákat (mellékelve) és duplázd meg a lezárásaid arányát!

#21. lépés: Legyen Elérhető Ügyfélszolgálatod!

Nem sok munka a honlapod Kapcsolat oldalát feltuningolni – mégis nagyon fontos a vásárlók bizalmának elnyerése szempontjából.

Ebből a részből megismerheted a profi kontakt oldal felépítését és azt, hogyan készítsd fel az ügyfélszolgálatos kollégát a bejövő megkeresések fogadására.

Ezzel körbeértél a legfontosabb 21 kötelező elemen - gratulálunk!
Ez lesz a jutalmad:

Íme a vállalkozásfejlesztés leghatékonyabb receptje:

I.
Cégdiagnosztika

Melyek a legfájóbban hiányzó, vagy legrosszabb állapotban lévő Kötelező Elemek?

(Cégdiagnosztika a csomagban)

II.
Stratégiai Terv

Döntsd el a sorrendet, és kezdd az egyetlen legfontosabbal – haladj elemről elemre!

(A cégedre szabott terv szintén a csomagban)

III.
Prosperitásképlet

Navigálj oda két kattintással a Mátrixban ahhoz az elemhez, amit elsőként ki akarsz javítani.

(Ez a tanulás leghatékonyabb módja)

IV.
Protokoll

Hajtsd végre az ott található lépéssort, ami meg fogja hozni számodra az eredményt.

(A javasolt eszközök listáját is mellékeljük)

Foglaljuk össze, mit kapsz havi 3.870 Ft-ért a Vezérakadémia Bronz csomagban:

Mert a cégvezetőnek nem az a dolga, hogy "minél okosabb legyen", hanem az, hogy a cégét minél eredményesebbé tegye!

Miért előfizetés?

Amikor temérdek mennyiségű információhoz kell hozzáférni, ááltalában jobb megoldás, ha az ember nem egyösszegben vásárolja meg pl. azt a csomó könyvet, hanem vesz egy köyvtárbelépőt.

Tekints a VezérAkadémiára úgy, mint egy digitális könyvtárra, így nem kell egyben kifizetned az itt található anyagok díját.

Miért ennyibe kerül?

Szándékosan a lehető legalacsonyabbra, lényegében egy jelképes összegre lőttük be a Bronz csomag díját azért, hogy ne is gondolkozz rajta, hanem adj egy esélyt a Prosperitásképlet módszertanának.

Mi tudjuk azt, hogy milyen eredményeid lesznek ezzel és abban reménykedünk, hogy utána más programokat is megvásárolsz majd tőlünk.

Meddig kell fizetni?

Ezen a 21 elemen végigmehetsz lassabban és gyorsabban is – a saját tempódtól függ.

Átlagosan 3-6 hónap alatt lehet feldolgozni ezeket az anyagokat, ha valaki fókuszt helyez a cégfejlesztésre.

Utána vagy jössze velünk tovább (pl. Ezüst Tagsággal), vagy ha egyelőre elég volt, akkor lényegében bármikor lemondhatod az előfizetésedet (hamarabb is).