Professzionális Vezérlőpult Kisvállalatoknak

Ezzel a letisztult irányítópulttal át fogod látni a teljes céged - és úgy tudod majd irányítani, mintha csak egy stratégiai játék lenne
Töltsd le díjmentesen a Vezérlőpult teljes rendszertervét, ha magadnak akarod megépíteni *

* Vagy görgess lejjebb és vásárold meg az egy kattintással lemásolható, kulcsrakész etalon rendszert és kész is vagy!

* 1-100 fős cégeknek egy ilyen Vezérlőpult a hiányzó láncszem a kiugró személyes- és céges hatékonysághoz!

Amit nem látsz át, azt nem fogod tudni irányítani

Egy bizonyos szint felett elképzelhetetlen egy vállalkozást fejből vagy kockás füzetből vezetni.
A kérdés az, hogy Nálad eljött-e már ez a szint?

Egy szuperhős leszel ezzel az eszközzel!

Az ezen az oldalon bemutatott Vezérlőpultot megvásárolhatod és egy kattintással le tudod majd másolni magadnak. Lássuk, mit tuda Te új céges Vezérlőpultod:

Egyértelmű Feladatkezelés

Az egyik leghasznosabb nézete a Vezérlőpultnak, a „Mai teendőim”. Nyisd meg reggel és daráld le az aznapiakat – így leszel szuperhatékony!

Vérprofi Projektmenedzsment

Egy képernyőn át tudod tekinteni az összes projektet, és minden projektnek van egy kezdőlapja, melyet minden érintett munkatárs lát.

Mindig Kéznél Lévő Folyamatleírások​

Oszd meg a munkatársaiddal csak a rájuk vonatkozó dokumentációkat, és ők a saját kezdőlapjukról, egy kattintással elérik azokat.

Áttekinthető Kezdőlap a Munkatársaknak

Minden munkatárssal csak a rá vonatkozó feladatok és dokumentációk vannak megosztva, áttekinthető és a gyakorlatban bevált nézetekben

Kontrollált Megosztás az Ügyfelekkel

Egy kattintással meg tudod osztani az ügyfeleiddel is a saját projektjeik áttekintő nézetét, és látni fogják a nekik kiadott feladatokat is – szenzitív és belső információk megosztása nélkül

Minden Vállalkozásod Egyben

Egy Vezérlőpulton látszik majd az összes vállalkozásod, minden munkatárs, ügyfél, és az összes feladatod – mindegy, melyik céghez kötődik

Továbbfejleszthető Komplett Cégműszerfallá

text

Továbbfejleszthető Komplett CRM Rendszerré

text

Íme, így néz ki a Vezérlőpult, ami azonnal a következő szintre tudná katapultálni a vállalkozásodat a személyes- és céges hatékonyságban

Nézz bele a videóba, ahol körbevezetlek a Vezérlőpult minden elemén:

Klónozd le az Etalon Vezérlőpultot és 3 percen belül már létre is hozhatod benne az első feladatot

Mitől ilyen hatékony ez a Vezérlőpult?

Korlátok nélküli - Személyre szabható - És a best practice módszertanra épül

Bármit meg lehet vele valósítani

NOTION – A KORLÁTOK NÉLKÜLI SZOFTVER

A Vezérlőpult egy olyan szoftverre épül, amelyben kis Lego-kockákból építkezve, lényegében bármit fel lehet építeni – ez a Notion.

Ha egyedi igényeid vannak, testre fogod tudni szabni a Vezérlőpultot, sosem lesznek megkötve a kezeid!

A Vezérlőpult nem más, mint egy Notion sablon, melyet egy kattintással leduplikálhatsz a saját – akár ingyenes -fiókodba.

Egyéni vállalkozótól a százfős cégig

LOGIKUS STRUKTÚRA

Mivel az általam tervezett Vezérlőpult sokszorosan átgondolt és lefinomított struktúrára épül, így akkor is ki fogja szolgálni a vállalkozásod, ha egyedül dolgozol, ha növekszik a céged – vagy ha akár száz munkatársad van!

Nem kell izgulnod, hogy strukturálisan kellene majd bármikor is átalakítani az alapokat!

A VezérAkadémia tanításai alapján

ÜLTESD VÉGRE A GYAKORLATBA A TUDÁSOD

A VezérAkadémia keretében immáron bő évtizede tanítom a kisvállalatok vezetőinek, hogyan tudnak profin működő, hatékony céget építeni.

Az elméletet végre a gyakorlatba fogod tudni ültetni a Vezérlőpulttal, ami ezen tanítások alapján van megkreálva.

Ha akarsz, építhetsz űrhajót is!

INTEGRÁLHATÓ MÁS SZOFTVEREKKEL

A Notion-t könnyen tudod integrálni más szoftverekkel (segítünk), így lehet végre céges műszerfalad, vagy akár komplett CRM rendszered – egy csillagrombolót lehet a Vezérlőpult köré építeni (ami innentől kezdve a céged stabil alapja lesz).

Automatizáld a céges folyamataidat és vezesd adatokból a vállalkozásodat!

Távvezérelheted a vállalkozásodat

TELJES ÉRTÉKŰ MOBIL APPLIKÁCIÓ

A Notion szoftver minden platformon működik, és természetesen teljes értékű mobil applikációval is rendelkezik.

Irányítsd a telefonodról a cégedet, felügyeld a projekteket útközben, bárhonnan! Minden feladat változásáról azonnal fogsz értesülni a telefonodon.

Íme 3 lehetőség, hogy Neked is legyen ilyen Vezérlőpultod

És az ok, amiért NEM lesz elég simán csak egy üres Notion fiókot regisztrálni...

Ha szeretnél a cégedbe egy profi, letisztult Vezérlőpultot, akkor alapvetően három lehetőséged van:

Magadtól keresel megfelelő szoftvert

Akár több hétig is eltarthat

Léteznek olyan szoftverek, amiket direkt erre a célra fejlesztettek – viszont az a baj velük, hogy azon logika alapján működnek, amit a fejlesztők a legjobbnak gondoltak. Így szinte biztos, hogy korlátokba fogsz ütközni, épp amikor egy nagyon fontos funkciót akarnál beépíteni.

Kötve leszel a szoftver struktúrájához.

Összerakod a rendszerterv alapján

Pár napod rá fog menni

A Notion az a szoftver, amiben korlátok nélkül, dolgozhatsz, mert lényegében egy „fehér lappal” indulsz és különféle elemekből bármit összerakhatsz.

Ha magadnak akarod kitalálni a rendszert, a logikát, az rengeteg vesződséggel, elpazarolt idővel és ki nem használt funkcióval fog járni – úgyhogy töltsd le inkább a rendszertervet, ha ezt a megoldást választod.

Leklónozod az etalont (egy klikk)

3 perc alatt kész

Én azt javaslom, használd a Notion-t, de ne kezdj el küszködni vele a nulláról, hanem egyetlen kattintással másold le a fiókodba az évek alatt tökéletesített, etalon Vezérlőpultot – és megkapsz hozzá minden dokumentációt, oktató anyagot, kiegészítő videót is.

Ez a legprofibb és leggyorsabb út!

Professzionális know-how a Vezérlőpult mögött

Minden gyakorlati tapasztalatot beépítettünk az Etalonba!

A Vezérlőpult a VezérAkadémián oktatott cégfejlesztési módszertanra épül – így mindenre alkalmas, ami a hatékony irányításhoz kell

Van valami mágikus erő abban, ha rendezett a feladatlistád, áttekinthető, letisztult.
Valahogy az embernek több kedve van ilyenkor dolgozni...

Ezzel a Vezérlőpulttal túl fogod szárnyalni az eddigi csúcshatékonyságodat, mert azt az eszközt adja a kezedbe kulcsrakészen, ami végre rendet tesz nem csak a feladataid, hanem a projektjeid és a céges dokumentumok között is.

Vezesd úgy a céged, mint a profik - és profi eredményre számíthatsz!

Mutatjuk, mi mindent tud a Vezérlőpult

A Te vállalkozásodnak is égető szüksége van ezekre a funkciókra - tapasztalatból tudjuk!

Feladatkezelés

Egy vállalkozás irányításának és önmagunk menedzselésének az alapja, hogy hatékonyan és áttekinthetően tudjuk kezelni az ezer és ezer különféle prioritású feladatot a cégünkben.

Erre nem elegendő a határidőnapló, a naptár, az egyszerű feladatlista-szoftverek használata, mert azokban nem fogod tudni projektekhez kötni vagy különféle néezetkben megjeleníteni a teendőket.

Ez az a személyes kezdőlap, ami elé le tud ülni a munkatárs (ill. Te is a sajátod elé) egy kávéval, és át tudja tekinteni egyrészt az összes feladatát (projektenként csoportosítva), másrészt látja a vele megosztott dokumentációkat, jegyzeteket.

A kifinomult megosztási lehetőségek miatt mindenki csak azt látja, ami rá vonatkozik – senki nem fér hozzá titkos, vagy szenzitív adatokhoz.

A személyes kezdőlapok egyik leghasznosabb néezet a Mai teendőim. Ezen minden olyan feladat látszik, amit ma kell a munkatársnak elkezdenie, vagy amit már be kellett volna fejeznie, de még nincs kész (csúszik a határideje).

Ha Te is ezer feladatot szoktál a listáidra írni, ez a nézet fog abban segíteni, mire fókuszákj az adott napon. Ez a csúcshatékonyság alapja.

Ha több vállalkozást is kezelsz majd a Vezérlőpultban, mindegyikből származó feladatot itt egy helyen fogod látni.

Beépítettük a Vezérlőpultba a Trello-szerű „kanban” nézetet – ahol szintén húzással tudod a kártyákat lépteni.

Nagyon praktikus, hogy a kártyákra ki lehet írni az egyes paramétereket (pl. felelős, határidő, prioritás, stb.), így megnyitás nélkül is áttekinthető a tábla.

A Vezérlőpultban minden olyan paraméterrel felruházhatod a feladatokat, amik elő szoktak fordulni egy tipikus vállalkozásban (Felelős, határidő, kezdési- és befejezési idő, prioritás, becsült munkaórák száma, készültség, stb.) Ezek gyárilag benne vannak a rendszerben.

Illetve, ha gondolod, tetszőleges további paramétereket is hozzáadhatsz – teljesen személyres szabva a saját rendszered.

Egy feladatot felbonthatsz hierarchiában alá tartozó alfeladatokra, illetve csekklistásíthatod is, hogy a munkatársak véletlenül se hagyjanak ki egy lépést se.

A Vezérlőpult hatalmas előnye, hogy egy platformon belül vannak a feladatok és a dokumentációk.

Így könynedén be tudod csatolni a munkatársaknak adott feladatokhoz a vonatkozó eljárás, folyamatleírás linkjét – nem kell dokumentumokat küldözgetni, nem fog egy információ több helyen szerepelni.

Minden kézre esik mindenkinek.

Főszabály szerint a Vezérlőpult feladatkártyáin dolgozunk – azaz, amit lehet, oda kell csatolni a feladathoz kötődően (Nyilván ez iparág függő, milyen mértékben tudod ezt kihasználni.)

De tudsz csatolni képet, be tudsz ágyazni videót, dokumentumot, fájlt, ezer féle szoftverből származó előnézetet (Google Sheettől a Miro-n át szinte bármit).

Így minden egy helyen lesz, semmit nem kell keresgélni. Ha van projektmenedzser, aki ellenőrzi a készülőben lévő feladatokat, neki ez rengeteg időt megspórol majd.

Úgy alakítottuk ki a Vezérlőpultot, hogy a logikája segítsen Neked szuperhatékonnyá válni.

Így az ötleteket külön tudod gyűjteni a feladatoktól, mégis bármikor áthúzhatod őket abba az oszlopba, ahol feladattá válnak – így nem fog nyomasztani az ezer el nem végzett teendő, mégsem veszik el egy ötleted sem.

(A mellékelt videók megtanítanak a profi használatra – ne aggódj, ha most bármi homályos még.)

Akár feladathoz, dokumentációhoz, jegyzethez, megbeszélés kivonatához csak egy kattintással rendeld hozzá a munkatársaidat, alvállalkozóidat, ügyfeleidet – és abban a pillanatban meg fog jelenni a személyes kezdőlapjukon az a kártya.

A szép a dologban az, hogy mindenki elég, ha guest (vendég) fiókkal rendelkezik, ami ingyenes. Neked elég egy fizetős fiókot fenntartanod, bármilyen nagy is a céged. (Ez e pillanatban havi mindösszesen 10 dollár.)

Minden kommunikáció egy helyen, visszakereshető módon: akár feladathoz, akár dokumentációhoz tudsz kommentelni, tudnak a munkatársak ott beszélgetni róla. Így nem kell valami végtelen chatben keresgélni, ki mit mondott adott témáról.

Ráadásul van egy értesítő panel, ahol a kártya megnyitása nélkül, azonnal tudsz válaszolni egy hozzászólásra, ami bekerül a helyére, a kártyához.

Ez okostelefonról a leglátványosabb: mintha csak chatelnél, de minden a megfelelő helyre kerül, rendszerezve, visszakereshető módon.

Ha megvásárlod az etalon Vezérlőpultot (amit egy kattintással le tudsz másolni a saját Notion fiókodba), akkor a használatáról külön videós oktatóanyagot kapsz ajándékba – amiben a profi feladatkezelés is benne lesz, csakúgy, mint a többi téma.

Projektmenedzsment

Akár ügyfeleknek kivitelezel (az építőipartól az online marketingig bármit), vagy a saját vállalkozásodban fejlesztesz (mondjuk egy új honlapot csináltok, vagy egy nagy termékbevezetési kampányra készül a cég) – ezzel a projektmenedzsment rendszerrel mindenki valós időben képben lesz a projekt minden részletét illetően.

Előzd meg a határidők csúszását és a költségterv túllépését a Vezérlőpult profi használatával!

Hasonlóan a személyes kezdőlapokhoz (amit a munkatársak, ügyfelek kaphatnak tőled), a projekteknek is lesz a Vezérlőpultban egy-egy kezdőlapjuk, ahol különféle néezetekben áttekintheti minden résztvevő a feladatok állását.

Akik jogosultak rá, láthatnak egy összesítő lapot, ahol ott van minden projekt – és látszik mindegyiknél az állás, a projektmenedzser, különbontva a kivitelezés kezdési- és határideje, valamint az átadási/publikálási idő, a várakozó feladatok száma, a készültség (automatikusan kiszámolva), stb.

A Vezérlőpult áttekintő lapján (amit csak Te látsz) van egy olyan naptár, amiben egyszerre látod a projektek idősávjait – hogy hány felé is van a cég fókusza éppen.

Itt szépen láthatod elkülönölve az ügyfeleknek történő kivitelezéseket, de éppenúgy a marketing kampányokatat, vagy céges fejlesztéseket – mindezt egy letisztult naptár nézetben.

(Itt jegyzem meg, hogy ezt akár Google naptárral is össze lehet kötni, hogy automatikusan ott is megjelenjenek ezek az idősávok, ha szeretnél ilyet.)

Több cég esetén természetesen vállalkozásonként különbontva tudod a projekteket áttekinteni, illetve egy ügyfélhez több projekt is tartozhat természetesen – ezeket külön kezeli a rendszer.

A projektek kezdőlapján többféle nézetben lehet a feladatokat megjeleníteni, csoportosítani. (A mellékelt oktatóvideók ezt is bemutatják majd.)

Többek között fogsz találni olyan nézetet, ahol jelleg alapján láthatod a teendőket, így nagyon könnyű kötegelve végrehajtani az azonos jellegűeket.

De választhatsz kanban nézetet, mérföldkő vagy épp felelős alapján történő csoportosítást is.

És ha van egyéb ötleted, saját beállítást is elmenthetsz természetesen.

Biztos ismered a Gantt-diagramot, amit projekteknél előszeretettel használnak, mert nagyon jól át lehet látni, hogy melyik feladat mettől meddig tart.

És itt azt is be lehet állítani, hogy melyik feladat előfeltétele a másiknak – és a rendszer szépsége, hogy ha csúszik az előfeltétel, akkor automatikusan léptetni fogja az összes, tőle függő feladat határidejét is.

Az adott projekt kezdőlapján mindenki, akivel az meg van osztva, eléri a projekthez tartozó dokumentációkat, jegyzeteket, és megbeszelések leírásait. Minden egy helyen, semmit nem kell máshol keresgélni.

A többféle feladat-nézet azért is praktikus a projektek kezdőlapján, mert nagyon könnyű úgy elkezdeni egy projektet definiálni, hogy jelleg alpaján felszórjuk a teendőket, ötleteket arra a nézetre, majd nézetet váltunk és kitűzzük a kanban táblán, ami nem csak ötlet, hanem tényleg feladat, majd megint nézetet váltunk és csak áthúzogatjuk az adott felelősöknek a kártyát és kész is.

Lényegében mindent ilyen kártya-léptetéssel, áthúzással meg lehet oldani villámgyorsan.

Sok helyen kiemelem, itt is elmondom, hogy erről is mellékelek oktató videót Neked, ami bemutatja a rendszer egyszerű, de profi használatát.

Ha különféle, de rendre ismétlődő típus projektekkel dolgozol, létrehozhatsz egy kattintással leámsolható sablonokat és akkor nem üres projekt tábla fog létrejönni, hanem olyan, ami előre fel van töltve típus-feladatokkal.

Ez brutál módon felgyorsítja egy új projekt definiálását, elindítását.

Mind a projektmenedzserek (vezetők), vagy az ő felügyelőik (supervisorok), vagy akár Te magad is nagyon egyszerűen át tudod tekinteni az egyes feladatok és a komplett projektek állását, a munkatársak leterheltségét, a projektek becsült össz-munkaidő igényét, és azt is szépen lehet látni, kinek mit kell ma csinálnia.

Ez kimondhatatlanul hasznos eszköz egy napindító meetinghez a munkatársakkal – ahol végig lehet menni fejenként 2-3 percben, hogy mit fog ma csinálni, érti-e a dolgát, van-e elakadása, kérdése. És a nap végén pedig gyorsan vissza lehet ellenőrizni, hogy ehhez képest ki hogyan haladt.

A projektek áttekintő lapján egy pillantásra átlátod, mikor voltak a projektmenedzser vagy a supervisor által leellenőrizve – azaz van-e kellő fókusz rajtuk, vagy csak kallódnak…

A projektek tábláit csak azok a munkatársak látják, akikkel az meg van osztva.

A projektek összesítő adatait láthatják a projektmenedzserek is.

Te pedig nyilván mindent látsz – így mindenkivel tényleg csak az van megosztva, ami rá tartozik.

Sokszor lehet olyan helyzet, hogy egy projektbe be kell vonni magát az ügyfelet is, mert tőle várunk valami adatot, elemet, információt.

Mennyivel egyszerűbb megosztani vele a saját kezdőlapját, mint állandóan telefonálgatni, emailezni, chatelni.

Ráadásul tudsz úgy feladatot „tárolni” egy projekt tábláján, hogy azt az ügyfél még nem látja – ha nem akarod őt túlterhelni (akkor lehet neki adagolni is a teendőit).

Valamint azt is látja, a cégnél melyik munkatárs van az adott feladathoz rendelve, így tudja, ki foglalkozik az ügyével, adott esetben kitől kérhet segítséget.

A fentin túl az ügyfél a projekt ja vagy projektjei össz-állását is látja, tudja követni (ha megosztod vele), hogy mi hogyan halad – nem szükséges állandóan tájékoztatni.

Dokumentációk

Folyamatleírások, működési szabályok, hasznos infók, jegyzetek

Minél profibb, fejlettebb egy vállalkozás, annál kevésbé elképzelhető, hogy fejből vezessék azt, és minden munkatárs csak a rutinjára alapozva végezze a napi munkáját.

Illetve minél kisebb egy vállalkozás, annál kritikusabb, hogy akkor is ledokumentáljuk a foylamatokat, mert egy mikrovállalkozásban olyan sok mindent kell egy embernek csinálnia, hogy azt képtelenség fejben tartani.

Végre el tudod kezdeni letisztultan és rendszerezetten ledokumentálni a cégedet, a legfontosabb folyamatokat, feladatokat.

Tudsz egyik vagy másik vállalkozásodhoz írni dokumentációt, de ha akarod, egy adott doksit több vállalkozásodhoz is hozzá lehet rendelni, ha egységes infót tartalmaz.

A folyamatleírásokhoz tudsz rendelni mindenféle illusztrációt, beágyazni képet, fotót, rajzot, videót (pl. YouTube, Loom, Vimeo, stb.), csekklistát, Miro táblát (elmetérkép, folyamatábra, kézi rajz), tudsz készíteni tartalomjegyzéket, és még ezer mindent.

Ha kiadsz egy munkatársnak egy feladatot, és hasznos lenne számára, ha mellette lenne a súgó is, anélkül tudod neki belinkelni, hogy le kellene másolni vagy emailben elküldeni egy dokumentumot.

Csak simán belinkeled az adott kártyát és kész is.

Definíció szerint cégben összesen 5 féle információ létezhet:

  • Valami vagy feladat – akkor oda kerül
  • vagy eljárás (folyamatleírás), akkor dokumentáció lesz belőle,
  • vagy infó (akkor megy a céges wikipádiába, ami szintén része a Vezérlőpultnak),
  • vagy szabály, és akkor a Szervezeti- és Működési Szabályokhoz kerül,
  • vagy pedig csak egy ötlet, jegyzet – így végre egy helyen lesz, rendszerezve, a kezdetektől szortírozva minden ötleted.

Ezt mind kezeli a Vezérlőpult, a besorolás pedig csak egy kattintás: meg kell adni a dokumentum (jegyzet) mellé a megfelelő címkét és kész is.

A Notion nagyon hasznos tulajdonsága, hogy nem csak, hogy rendelkezik mobil appal, hanem ki tudod rakni a kezdőképernyődre azt a widgetet, amire rákattintva egyből megjelenik a személyes kezdőlapod, vagy akár egy új, üres kártya.

Így bárhol is vagy, akár útközben tudsz rendszerezve jegyzetelni (vagy feladatot kiadni).

Használad a telefonod diktálás funkcióját és a hangjegyzetként elmondottakat a rendszer legépeli (magyarul) és azonnal elmenti.

Egy nagyon fejlett funkció a Vezérlőpultban, hogy az egyes dokumentációkhoz, folyamatleírásokhoz lehet napot, napszakot vagy órát rendelni, ha azok olyan típusú feladatokról szólnak, amit valaki adott időszakokban, ismétlődően szokott elvégezni. (Pl. a pénzügyi asszisztens minden hétfő reggel utal.)

Ha ezeket az idő besorolásokat megteszed, akkor a munkatársak tudják ún. Mesternaptár nézetben látni a rendszeres feladataikat.

Így nem csak a hetüket látják kristálytisztán át, hanem – mivel ezek ugye folyamatleírások – egyből bele is tudnak kattintani, hogy hogyan kell az adott feladatot elvégezni.

Egy új, betanítás alatt lévő munkatársnak ez felbecsülhetetlen kincs (és a cégről is a profizmus fog sugározni).

A dokumentációkat meg tudod osztani konkrét személyekkel, de munkakörökkel is (így nem kell mindig újra megosztani, ha egy új munkatárs jön abba a munkakörbe, vagy valaki átvesz egy munkakört).

Ezen kívül pedig tudsz adni jogosultságot szerkesztésre, de csak kommentelésre és megtekintésre is.

Ráadásul le lehet védeni az elkészült dokumentációkat, hogy véletlenül se tudjon beletörölni bárki.

Ha elkészíted a munkakörök feladatainak leírását, akkor nagyon egyszerűvé válik a helyettesítés, mert a másik kolléga is hozzá fog férni a doksikhoz és csak le kell követnie, ami abban áll.

Ráadásul a munkatársak áttekintő lapján (amit csak Te látsz), szépen látszódnak a szabadásgok is, mégpedig munkakörönként, hogy le lehessen szabályozni, hogy azonos munkakörből egyszerre hányan mehetnek szabadságra.

Sokszor jelent az problémát, hogy az igazán gyakorlati tudás, ahogy a céged mindennapos dolgait a munkatársak intézik, csak az ő fejükben van.

Ezzel nem csak az a probléma, hogy ha valaki rájön egy jó megoldásra, azt a többiek még nem fogják tudni, hanem az is, hogy ha egy kulcsember elmegy a cégtől, akkor viszi magával a tudást.

Ezzel a rendszerrel többen is együtt tudnak működni a dokumentációk fejlesztését és a cégnél marad az értékes know-how munkatárs-csere után is.

Egyrészt tudod az egyes kártyákat „lockolni”, azaz letiltani minden szerkesztést – hogy véletlenül még Te se tudj beletörölni.

Másrészt lehet csak megtekintési jogosultsággal is bármit megosztani, de ha mégis eltűnne valami, a Notionnek nagyon jó a verzióelőzmény kezelése: könnyedén vissza tudod állítani az adatokat, akár 30-90 napra visszamenőleg is.

Ha olyan a vállalkozásod, hogy a munkatársaknak inkább papíralapú dokumentációkra lenne szükségük, akkor a jó hírem az, hogy akár egy-egy kártyát, akár teljes dokumentum-listákat egyben ki tudsz exportálni PDF-be, és ki tudod őket nyomtatni.

(A kötegelt exporthoz havi 25 dolláros előfizetésre van szükséged – de elég csak időlegesen upgradelni, ha más miatt nem választanád ezt a csomagot.)

mapparendszer, PDF-ek

ha olyan a céged, ki is lehet nyomtatni

A Notion kivált egy csomó szoftvert, ami azért is jó, mert végre egy helyen lesz minden – rendszerezve, egységesen. Rend lesz a dokumentumaid között.

Ugyanis – csak gondolj bele – , Neked legtöbbször nincs szükséged szövegszerkesztésre… Neked szöveges tartalomra van szükséged! Felejtsd el a Word-öt (eleve használj helyette Google Docs-ot – de azt is maximum szerződések írására.) A dokumentációk, jegyzetek, „mindenféle” készítésére a Notion tökéletes.

Központi irányítópult

Ha leklónozod az ezen az oldalon megvásárolható Vezérlőpultot a saját Notion fiókodba, akkor fogod látni, hogy van egy olyan irányítópult (a nyitólap), amit csak Te látsz, más nem fér hozzá.

Ide tetszőleges gyorslinkeket is kitehetsz, illetve létrehozhatod a céges műszerfalat, hogy tényleg mindent egy lapon láss.

Látni fogod a rendszered összes adatbázisát – rendkívül hasznos nézetekre tagolva. (Pl. látod egyben a vállalkozásaidat, ügyfeleket, munkaköröket, munkatársakat, projekteket, feladatokat, dokumentációkat.)

És amikor megnyitod például a projektek vagy a munkatársak adatbázist, és rákattintasz valamelyik projektre vagy munkatársra, egyből megnyílik a projekt kartonja vagy a munkatárs személyes kezdőlapja. Így két kattintással bármit / bárkit elérhetsz a nyitólapról.

De ha akarod, gyorslinkeket is kitehetsz ide, hogy egy kattintással meg tudd nyitni mondjuk a saját személyes kezdőlapodat.

Mint említettem, tehát, kithetsz gyorslinkeket a rendszer bármely eleméhez (munkatárshoz, projekthez, dokumentációhoz, stb.)

Így ez a nyitólap egy nagyon praktikus kiindulópont lehet – akár be is állíthatod a böngésződ kezdőlapjának a szuperhatékonyság érdekében!

Volt már erről is szó, hogy a nyitólapon egyben látod az összes projektet, amire fókuszt kell szánni jelen pillanatban. Így szépen, egy ábrán (heti naptár nézetben) látod a cég leterheltségét – és semmi nem sikkad el a túlterheltség miatt.

Ha vannak olyan grafikonjaid, táblázataid, ahol méred a céged fontos adatait (KPI-ok), akkor azt könnyen be tudod ágyazni ide a nyitólapra és akkor már nem csak irányítópult funkciót tölt be a rendszer, hanem itt lesz a céges műszerfalad is. Minden egy helyen – ez már tényleg olyan, mintha egy számítógépes stratégiai játékot néznél (csak itt igazi pénzt keresel a végén)…

Mindezt kulcsrakészen tudja tehát az etalon Vezérlőpult – amit egy kattintással le tudsz másolni a saját Notion fiókodba (ingyenes Notion fiókba is, tehát ki tudod próbálni).

Amellett, hogy erről az oldalról le tudod tölteni az egész Vezérlőpult rendszertervét, gondold el, mennyi időt megtakarítasz, ha inkább megvásárlod az etalont és 2-3 percen belül már adhatod is hozzá az első feladatot a saját listádhoz…

Nézd csak, mindössze ennyiből tart lemásolni az etalon rendszert

Elindítottuk a stoppert: Új Notion fiók regisztrációval együtt 2 perc 32 másodperc volt a teljes folyamat

Magadtól kikísérletezni: Hónapok. A rendszerterv alapján megépíteni: Pár nap.
Leklónozni: Egy kattintás (szó szerint).

Csak az érdekesség kedvéért: Mi mindent tud még a Notion?

Amikor személyre szabod majd a letöltött Vezérlőpultodat, számolj az alábbi lehetőségekkel is

Automatizmusok

A Notion szoftvert nagyon nagy tempóban fejlesztik – nemrég érkezett meg az automatizáció, ami azt jelenti, hogy „Ha → Akkor” típusú önműködő folyamatokat tudsz benne építeni.

A.I.

Mint manapság megannyi szoftverbe, a Notionbe is beépítették a mesterséges intelligenciát – amit többek között használhatsz arra, hogy értekezletek lényegét összefoglalja 1-2 bekezdésben (magyarul is tökéletesen működik).

API összekötés

Egy kis technikai tudással (vagy a mi segítségünkkel) összekötheted a Notion Vezérlőpultodat a kedvenc szoftvereiddel (pl. Google naptár, SalesAutopilot, Slack, Elementor form, Google sheet), és bármilyen összetett meg tudsz építeni innentől.

Képletek, függvények

Ha kicsit jobban elmerülsz a Notion világában, akkor képletekkel mezők értékéből tudsz származtatni új értékeket. Pl. az ügyfelek adatbázisban egy adott ügyfél átlagos kosárértéke, ami ugye az össz vásárlása osztva a vásárlások számával, vagy bármi más…

Szinkronizált blokkok

Egy ilyen komplex rendszer halála az, ha egy információ több helyen is szerepel. A redundanciát el kell kerülni. Ezért be tudsz idézni egy adott blokkot egy másik kártyára, ami élő adatot tartalmaz és az eredetit frissítve frissülni fog a beágyazott verzió is.

Ismétlődő feladatok

Automatikusan meg tudnak jelenni a megfelelő időben az előre beállított feladatok (munkatársaknak is, Neked is) ezzel a funkcióval. Így nem kell mindig mechanikusan létrehoznod őket újra és újra.

Kereső

A Notion nagyon fejlett és jól működő keresővel rendelkezik. Tudsz keresni egy-egy konkrét adatbázisban is, vagy akár az egész Notion fiókodban.

Így nagyon gyorsan meg fogsz találni bármit, rengeteg időt megspórolva, mert eleve minden egy helyen lesz.

Sablonok és "A Gomb"

Előre difiniált sablonokat tudsz egy kattintással lemásolni, illetve „A Gomb” használatával lényegében bármilyen kisebb vagy nagyobb rendszert le tudsz duplikálni egy kattintással.

Kedvező árazás

Mint több helyen említettem, a Vezérlőpult működtetéséhez elég egyetlen, havi 10 dollárba kerülő fiókot regisztrálni – mindenki mást meg tudsz hívni vendégként, ami teljesen ingyenes.

Így lényegében fillérekből egy vérprofi rendszert használhatsz.

Vásárold meg és másold le most a Vezérlőpultot és irányítsd profin a céged - anélkül, hogy Neked kellene összerakni a rendszert

Mi van a csomagban és mennyibe kerül mindez?

1) Valamilyen rendszerre mindenképp szükséged lesz

Ennek az egésznek a lényege az, hogy minden vállalkozásnak (még ha egy fős is), szüksége van egy átlátható és funkcióban gazdag feladatkezelő- és projektmenedzsment rendszerre.

2) Ne korlátozd be magad

E célra rengeteg szoftver létezik, de ha olyannal indulsz neki, ami egy bizonyos logikára épül (pl. Trello), akkor az csak részben fogja tudni mindazt, amire szükséged lenne.

A legjobb szoftver, amit én találtam e célra, az a Notion, mert nincs benne előre legyártott logika, hanem bármit meg tudsz benne építeni, amit csak ki tudsz találni.

3) A legprofibb irányítópult Rád vár

Az elmúlt időszakban én több cég kérésére építettem nekik hasonló Vezérlőpultot – csak azok még nem voltak olyan profik, mint az Etalon. Hónapok alatt állt össze és tisztult le a leglogikusabb és lényegében minden funkcióra alkalmas rendszer.

Az etalon Vezérlőpult tehát egy Notion sablon, amit egy kattintással tudsz telepíteni.

4) Vegyél időt és csak ülj be a készbe

Ha megvásárlod az Etalon Vezérlőpultot, azzal megveszed vele évek tudását, hónapok kísérletezését – és megspórolod vele az eddigi Ügyfelek e célra kifizetett fejlesztési díjait, valamint megúszod a kísérletezgetéseket, a tucatnyi újjáépítést, a rengeteg vesződséget, kutatást, elakadást…

Sok százezer/millió forintba kerülne, ha egyedileg rendelnéd meg

5) Jó hír: nem Te fizetted a fejlesztés költségét

Amikor az Ügyfeleim megrendelték az ilyen Vezérlőpultokat, bizony annak idején – mivel mind egyedi fejlesztés volt, a nulláról -, több százezer forintba került nekik, mire elkészült a végleges verziójuk.

6) Milliós költség is lehetne, ha megbíznál valakit a lefejlesztéssel

Akár magadnak kezdenéd el összelogikázni, hogy hogyan is kellene felépülnie egy ilyen rendszernek, akár egy tanácsadót bíznál meg vele, hogy építsen Neked egy ilyet (ha találsz egyáltalán, aki egyszerre ért a projektmenedzsmenthez, cégfejlesztéshez és a Notion-höz), akkor is hat- vagy könnyen hétszámjegyű lenne a költség a végén.

7) Ehelyett a legjobb verziót fogod kapni, a lehető legkisebb befektetéssel

Élvezd annak az előnyét, hogy a sokadik ilyen Vezérlőpult megépítésére összeállt az a verzió, ami a létező legletisztultabb logikát használja – így biztos lehetsz benne, hogy akkor sem kell az alapokhoz hozzányúlni, ha növekedni fog a céged, de akkor sem, ha új funkciókkal szeretnéd kiegészíteni, személyre szabni az etalont.

Teljes a rugalmasság, a költség pedig nem lesz sem milliós sem sokszázezres!

Válaszd ki itt azt a csomagot, ami a legjobban megfelel most a céged igényeinek

TIPP: Érdemes a középső csomagot – az Etalon Vezérlőpultot – választani, mert egyedi setupot később is tudsz hozzá rendelni, a Rendszertervet pedig megkapod hozzá ajándékba

Rendszerterv

+ Áfa
0 Ft

Ha egyedül szeretnél nekivágni az etalon megépítésének (az egykattintásos lemásolás helyett), akkor töltsd le 0 Ft-ért a komplett tervrajzot és leírást.

(Ezt egyébként ajándékba megkapod az Etalon mellé is – ami jól jöhet, ha át akarod alakítani.)

Az Etalon Vezérlőpult

+ Áfa HELYETT
0 Ft
EARLY BIRD AKCIÓBAN
most csak egyszeri
+ Áfa
0 Ft

Egyedi setup

+ Áfa
0 Ft

Kérheted az etalon rendszer egyedi átalakítását, cégedre szabását, beállítását is.

Ebben a csomagban 4 tanácsadói óra áll erre rendelkezésre – ha többre lenne szükség, akkor óránként 20.000 Ft-ért további kapacitást vásárolhatsz. (Utólag kerül kiszámlázásra.)

Ezt akkor rendeld meg, ha Te nem is akarsz foglalkozni a témával – mi mindent elintézünk helyetted és betanítjuk a munkatársaidnak a  rendszer használatát.

* Az etalon Vezérlőpult használatához szükséged lesz Notion fiókra. Indulásnak az ingyenes is megteszi, de ha munkatársakkal, ügyfelekkel, alvállalkozókkal is meg akarod osztani, akkor egy „member” jogosultságot venned kell „Plus Plan” csomagban, ami havi mindösszesen 10 USD többletköltséget fog eredményezni. (Minden munkatársad, meghívottad lehet „guest” státuszú, összesen 100 emberrel tudod megosztani ebben a csomagban a Vezérlőpultot – értük nem kell fizetni, egyetlen 10 dolláros előfizetés elég lesz.)

Ajándékok az Etalon Vezérlőpultod mellé

Ha megvásárlod a sablont, ezeket a kulcsfontosságú kiegészítőket is automatikusan megkapod

Technikai távsegítség

Ha elakadsz a sablon telepítésével vagy beüzemelésével, akkor segítünk Neked a technikai megoldásban.

Előre feltöltött adatok

A Munkakörök adatbázisban meg fogod találni a Prosperitásképlet összes kulcspozícióját (definíciókkal). Így sokkal könnyebb lesz az indulás.

Hogyan használd leírás

És a legfontosabb: Készítettünk egy olyan videókurzust is, ami a mindennapos, praktikus használatot mutatja be, hogy ne Neked kelljen a munkatársaidat betanítani az új rendszerre.

Gyakori kérdések és hasznos információk

Első körben – a teszteléshez – nem lesz szükséged fizetős Notion fiókra. Ha egyedül használod, egy bizonyos szintig az ingyenes is elég, de ha meg akarod osztani másokkal is a saját személyes kezdőlapjaikat, akkor a Plus Plan-ra lesz szükséged, ami havi 10 USD-be kerül.

A jó hír az, hogy akkor is elég egy ilyen fiók, ha sok tíz, vagy akár száz munkatárssal / alvállalkozóval / ügyféllel akarod a rendszert megosztani – mert mindenki másnak elég egy vendég (guest) jogosultság.

Tehát bármekkora is a céged, az összeköltség havi 10 USD lesz (éves díjban fizetve, hónapokra lebontva pedig 8 USD).

Ha használsz hasonló rendszereket feladatkezelésre, dokumentálásra, nagyon egyszerű importálással át fogsz tudni hozni minden adatot a régi helyekről.

Ha gondolod, ebben örömmel segítünk Neked, de a Notion súgója is minden információt tartalmaz.

Az Etalon Vezérlőpult tud minden olyan funkciót, amire egy KKV-nak szüksége van.

Ha mégis lenne olyan speciális funkció, amire külön igényetek van, azt könnyen bele lehet tenni a meglévő rendszerbe. Ebben örömmel segítünk Neked, de a rendszerterv alapján Te (vagy a munkatársad) is meg fogjátok tudni csinálni.

Amennyiben az a kérdés merül fel benned, hogy mi van akkor, ha „nem tetszik” ez az egész Neked, akkor azt javaslom, előbb olvasd el a rendszertervet, nézd meg a kipróbálható verziót, mert ezek alapján el fogod tudni dönteni, hogy kézre áll-e Neked ez a rendszer. Letöltés után ugyanis pénzvisszafizetési garanciát érthető okokból nem tudunk vállalni, hiszen nem tudod „visszahozni” a terméket.

Még mindig nem vagy biztos benne? Mit szólsz egy tesztkörhöz?

Próbáld ki az Etalon Vezérlőpult játékos tesztadatokkal feltöltött verzióját
Egy ilyen rendszerrel, a céged nem csak simán profi lesz, de profinak is fog tűnni a munkatársak és az ügyfelek szemében.