Mi van ingyen, mit lehet itt megvenni, és egyáltalán – ki áll az oldal mögött?
Ha új vagy még itt, engedd meg, hogy szeretettel köszöntselek – a nevem Szász Mátyás, 2011 óta foglalkozom cégvezetők képzésével, és professzionális cégfejlesztési módszertan kidolgozásával.
A Vezérakadémia.hu oldalt azért hoztam létre, hogy a tudásomat át tudjam adni olyan vállalkozóknak, akik szeretnék a cégüket a következő szintre fejleszteni.
Ez a cikk arról szól, mit tudsz csinálni ezen a honlapon – hogyan tudod innen a legtöbb hasznos infót elvinni
Íme a blog 8 témája – így tudsz eligazodni közöttük
A blogcikkek összesen nyolc témába, kategóriába kerültek besorolásra. Ezekből 6 a cégedet érinti, 2 pedig az emberről, rólad, a gondolkodásmódodról szól:
- Cégvezetés és stratégia – azaz olyan témák, melyek a nagyívű döntéseidet érintik, a felülnézetről szólnak.
- Pénzügyek és kontrolling – témák, melyek segítenek átlátni a céged számait.
- Szervezés és folyamatok – minden, ami hatékonyságnövelés, munkaszervezés és dokumentálás, ide kerül.
- HR és csapatépítés – az emberekkel kapcsolatos cikkek jönnek ide (a toborzástól kezdve a kiválasztáson át a csapatépítésig).
- Termékfejlesztés és ajánlatalkotás – minden termékkel, árazással, logisztikával kapcsolatos témát itt találsz.
- Vevőszerzés – azaz PR és brandépítés, reklám, marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat jön ide.
- Vezetői önfejlesztés – ez a téma már az emberről szól, főleg a vezetői gondolkodásmódról (mindset) és döntéshozatalról.
- Vállalkozói spiritualitás – ez pedig kicsit kakukktojás, mert ez a blog NEM spirituális, de mégis érintenünk kell pár olyan témát, ami a cégünket is befolyásolja, de nem fizikai természetű.
Minden blogcikk ingyenes és külön feliratkozás vagy jelszó nélkül elérhető!
Csupán ezen cikkek segítségével profivá képezheted magad. (A cikkek írása-feltöltése 2019 végén kezdődött, a szíves türelmed fogjuk kérni, mire az összes témában megjelennek a legfontosabb írások. Nézz vissza sűrűn, mert folyamatos a bővülés!)
Ingyenes, letölthető anyagaink
A cikkeken túlmenően mindig közzéteszünk olyan videó részleteket, vagy hanganyagokat, PDF-eket, melyek általában valamelyik prémium termékeinknek a kivágott részei – és el lehet érni őket ingyenesen.
Ez az elérés, letöltés feliratkozáshoz van kötve. A dolog úgy működik, hogy igényelned kell egy Tudástár belépési jelszót, és a zárt felületünkön tudod megnézni, elérni, több esetben le is tölteni ezeket az anyagokat.
A Tudástár hozzáférés díjmentes, de feliratkozáshoz kötött.
Minden olyan ingyenes anyagunk, mely kint van „valahol” a neten, egyben elérhető ezen a zárt felületen – ezért nem szükséges minden anyagunkra, amire rábukkansz valahol, külön feliratkozni. Ha van egyszer egy Tudástár hozzáférésed, akkor onnantól minden ingyenessé tett anyaghoz egyszeriben hozzáférsz.
Kattints most az alábbi gombra a Tudástár nyitóoldalához és igényelj díjmentes hozzáférést az összes ilyen anyaghoz, egyben:
Prémium oktatási anyagok
A díjmentesen elérhetővé tett anyagokon túl vásárolhatsz a Vezérakadémiától prémium minőségű és -tartalmú tudásanyagokat is. Ezek vagy könyvek, vagy e-könyvek (PDF-ek), vagy videók, vagy hanganyagok – esetleg ezek vegyes csomagja.
Az elérhető és megvásárolható termékek listáját a Vezérakadémia.hu főoldalán és a menüjében találod.
A legfontosabb oktatásunk: Cégvezetői Alaptanfolyam (minden itt indul)
A Vezérakadémia célja, hogy segítsen neked átállni az ösztönszerű vállalkozásról a rendszerszintű cégfejlesztésre – mert rendszerek és technikák nélkül csak egy bizonyos szintig fog tudni nőni a céged.
Épp ezért kifejlesztettünk egy olyan alapkurzust, mely a lehető legrövidebb idő alatt, a legtömörebben, leggyorsabban segíti ezt az átállást. Itt minden szükséges alapot megkapsz, át fogod látni a profi cégépítés teljes horizontját és mivel egy cégdiagnosztikát is elvégzünk, így azt is pontosan látni fogod, hogy a te cégedben mit kell majd csinálod, amikor hazamész.
Kattints erre a gombra és nézd át a tematikát, valamint – amikor elérkezettnek látod az időt – jelentkezz a következő alkalomra:
TIPP: Ha már most nekilátnál a tanulásnak-átállásnak, nem kell egy percet sem várnod! Az egyik ilyen tréning felvétele elérhető, és vásárlás után egyből megkapod a hozzáférést – utána pedig majd valamikor eljöhetsz személyesen is a képzésre – külön díj fizetése nélkül!
Ha meg tudtad hozni azt a döntést, hogy kihozod a cégedből (és magadból) a maximális potenciált, akkor a Cégvezetői Alaptanfolyam az, ahol érdemes kezdened! Minden ott indul, hogy lerakjuk a stabil alapokat!
Az oktatód és cégfejlesztési mentorod: Szász Mátyás
Amikor vállalkozásról, üzletről, cégépítésről tanulsz, azt gondolom, fontos tudnod, hogy kitől származnak az információk, mennyire megbízhatók, mennyire válnak be a technikák a gyakorlatban.
Ezért kérlek, engedd meg, hogy röviden bemutatkozzam, és pár dolgot elmeséljek a vállalkozói pályafutásomról! De, hogy ne legyen unalmas, pontokba szedtem az elmúlt 20 évem történetét:
Szász Mátyás, a vállalkozó:
- 19 évesen kezdi első vállalkozását (egy barátjával), egy marketingcég szolgáltatásait értékesítve – ahol az általuk felépített értékesítői csapat országos rekordot dönt,
- majd teljesen saját értékesítésbe kezd: gyártóktól és nagykereskedésekből háztartási termékeket vásárol és direkt értékesítés technikáival, személyesen adja el a termékeket.
- Ezzel párhuzamosan, 20 évesen csatlakozik egy network marketing céghez első sorban önképzési céllal.
- 3 év múlva saját marketingcéget hoznak létre üzlettársával, és városszerte partnerekkel szerződnek egy – akkor még újdonságnak számító – kedvezménykártya és vásárlói hűségprogram működtetésére. Itt szintén értékesítői csapatot épít és képez.
- 26 évesen a társával profilt váltanak és kimennek Ausztriába – alapítanak egy szolgáltató céget, mely Bécsben és környékén kisebb irodák, éttermek, házak takarítását végzi. Másfél-két év után már több száz visszatérő ügyfelüket szolgálják ki, 12-15 embert foglalkoztatnak.
- Ekkor párhuzamosan ruhaüzletet nyit a Sopron Plázában,
- valamint egy kreatív ötlettől vezérelve egy többszintes viszonteladói modell alapján működő élelmiszer-webáruházat indít el. (2009-et írunk – ekkor még sem a Tesco, sem másik élelmiszer lánc nem végzett házhoz szállítást – a Tesco is csak 4 évvel később indította el ezt a szolgáltatását! Ilyen értelemben ez a modell megelőzte a korát.)
- 2010-ben kezdik el Sopronban megszervezni a Soproni Vállalkozók Szövetségét – először itt tart nyilvánosan előadásokat cégvezetőknek marketingről, cégvezetésről. Ennek nyomán érkeznek az első tanácsadói felkérések, melyek meghozzák a karrier-váltás igényét és gondolatát.
Szász Mátyás, a cégfejlesztési tanácsadó:
- 2011-től a cégfejlesztés oktatása válik a fő fókusszá – az addig összegyűjtött tudása, a saját vállalkozások tapasztalatai alapján elkezdi megírni első, gigantikus anyagát a profi cégépítésről. Ez a „Totál Marketing Koncepció” – mintegy 1.200 oldalas PDF-gyűjtemény, mely kiterjed a cég összes elemére.
- 2012-ben kezd nyilvános előadásokat tartani cégépítés és önfejlesztés témákban.
- Még ebben az évben Tomán József hatékonyságnövelés-specialistával (https://tomanjozsef.hu) tartanak egy egésznapos szemináriumot a profi cégépítésről – itt kapja a módszertan a „RendszerMarketing” elnevezést, mely utal arra, hogy egy cégben két nagy pillér van: a vevőszerzés és a hatékonyságnövelés (leegyszerűsítve a rendszerek és a marketing).
- Az év végén elindítanak egy egyéves mentorprogramot, mely egy 3 napos hosszúhétvégés oktatással indul. A programra háromszoros a túljelentkezés.
- 2013 nyarán egy egyéves „cégvezetői egyetemet” indít, mely a RendszerMarketing Akadémia nevet viseli.
- Még ez év végén rendezi meg Csepregi Balázzsal (aki a SalesAutopilot szoftver társtulajdonosa) az Online Milliomos Tréning 2.0-át, ahol vendégelőadónak meghívják többek között Weiser Istvánt is.
- 2014-ben találkozik és köt barátságot Schlingloff Sándorral és tartják meg az első közös rendezvényüket. Ez a „Beavatás” szeminárium, ahol a sikerhez szükséges és elégséges feltételeket szedik össze és adják át a közönségnek egy monstre,14 órás nap keretében.
- Ezt követően, Sándorral 2015-ben megtartják a híres Piaci Dominancia Tréninget. A kampány már az első napon 11 millió forintos bevételt hoz, a 4 hét végére az egyenleg közelít a 30 millió forinthoz. Ezzel minden idők egyik legsikeresebb hazai, online marketing témájú kampányát könyvelhetik el. A tréninget pedig kétszer kell megtartani egymás után, akkora a túljelentkezés.
- Még ezen év nyarán a legjobb ügyfeleikkel egy ausztriai, 4 napos tréninget rendeznek, a gyönyörű hegyek között.
- Majd 2016 január 27-én ismét történelmet írnak: Megtartják Tomán József és Csepregi Balázs közreműködésével az első „Kvantumugrás Tréninget”, melynek már kifejezetten az volt a célja, hogy segítsen átállni a résztvevőknek az ösztönszerű vállalkozásról a tudatos, profi cégfejlesztésre, mely rendszereke és technikákra alapul.
- Itt indítják el a 2 éves cégvezetői egyetemüket, a Cégreform Programot, melyről videófelvétel is készült – összesen 240 óra felvétel született a profi cégfejlesztésről a két év során. A VIP résztvevőkkel negyedévente elvonulnak egy-egy hosszú hétvégére és kiscsoportos keretek között dolgoznak a cégeiken. Ezekbe az alkalmakba szintén bevonják Csepregi Balázst és Tomán Józsefet.
- Ezzel párhuzamosan Mátyás elkezdi ledokumentálni a felfrissített és legmodernebb tudását a RendszerMarketingről – ez a RendszerMarketing Enciklopédia, mely a Vezérakadémia mögött álló know-how bázisát képezi. Mára közel 2.000 oldalas, 22 részes dokumentációról van szó, mely a top technikák azon felső 20%-át tartalmazza, melyek az eredmények 80%-áért felelősek.
- Még ugyanúgy 2016-ban egy több részből álló sorozatot is elindítanak, mely a legmodernebb marketing technikákkal foglalkozik – ez az Extrém Marketing sorozat.
- 2017-ben jön a Kvantumugrás 2.0, valamint Mátyás itt először elkezd kifejezetten az emberrel, a cégvezetővel is foglalkozni: kiscsoportos, „Vezetői Önismereti Tréning” csoportot indít, ahol személyesen foglalkozik a résztvevőkkel.
- Szintén 2017-ben tartják meg Schlingloff Sándorral a Piaci Dominancia Tréning 2.0-át, ahol élőben, a színpadról építenek fel élesben egy értékesítési tölcsért, avagy Ügyfélgépet, mely a második tréningnapon már eredményeket is hoz a „kísérleti cégnek”.
- 2017 végével a Cégreform Program kifut, így Mátyás és Sándor külön folytatják útjaikat.
- 2018-ban – akkor még Marketinginnovator brand alatt – létrehozza az „Innovator’s Club” VIP ügyfélközösséget, akiknek havonta workshopot tart, és akik havonta kapnak egy-egy új Enciklopédia részt (hiszen az ebben az időben, menet közben íródott).
- Az Innovator’s Club alakuló ülése egy 3 napos wellness-tréning, luxuskörnyezetben, 2018. januárjában. Ezzel indul útjára az akkor Innovator’s Club Summit, ma már SUPERCHARGE SUMMIT névre keresztelt vezetői luxustréning, mely félévente kerül megrendezésre 40-60 cégvezető részvételével, exkluzív helyszínen. Rendszeres előadók ezen a háromnapos alkalmokon pl. Török Annamária (eletspiral.hu), Tóth Ádám (konverted.io), Huszti Sándor (onmegvalositas.hu), és Forray Niki (forrayniki.hu).
- Szintén 2018-ban átalakul a Kvantumugrás, immáron a 3.0-ás verzióval, mely kicsoportos, sokszor megismételt műhelymunkává válik – ahol Mátyás minden résztvevőnek személyesen tud segíteni elvégezni a Cégdiagnosztikát, melyből kiderül, hol kell beavatkozni az adott cégbe a lehető leggyorsabb siker érdekében.
- Egy ilyen alkalmon kezd tárgyalásokba egy ügyfelével, akikkel utána másfél évig együtt is dolgozik – egy vadonat új üzleti modell kiépítését viszik végbe az ügyfél cégében, mellyel elindul a „Fusion Marketing”, mely egyesíti az online marketingben rejlő automatizmusokat a network marketing hatástöbbszöröző erejével. Az így „újrahúzott” cég első havi forgalma megdönti az előző 11 év mindenkori rekordját! A 2018-as év erről az együttműködésről szól, mellette Mátyásnak a félévente megtartott Summit-okon kívül már csak egy tréningre marad fókusza:
- Ez a Várhegyi Tamással közösen rendezett „HR-marketing Konferencia”, mely az egyik legégetőbb kérdésre, a munkaerő-hiányra adott valós megoldást a cégvezetőknek. Vendégelőadók voltak a rendezvényen: Tóth Ádám (konverted.io) Vicsai Gábor (marketingamazing.hu) és Janata Kriszta (marketingcommando.hu).
- 2019-ben a Fusion Marketing projekt együttműködés kifut – mivel az ügyfél cége már pályára állt, így Mátyás ismét a saját cégére tud fókuszálni. Nyáron újratervezi a teljes oktatási rendszerét és brandjét – ekkor jön létre Marketinginnovátorból a VEZÉRAKADÉMIA.
- Ekkor kezdi írni első, később nyilvánosan is elérhető könyvét, a Sikertörvények I. és II.-t és készíti el a hozzájuk tartozó munkafüzetet, videótanfolyamot – ez így egyben a Transzformáció Program, mely jelenleg is kapható.
- 2019 őszén ismét megtartja a Kavantumugrás Tréninget, immáron a 4.0-ás verziót, ami ezúttal a CÉGVEZETŐI ALAPTANFOLYAM nevet viseli. Itt vadonat új tematikával, teljesen újragondolt Cégdiagnosztikával és száznál is több rendszerrel segíti a cégvezetőket az átállásban.
Jelenleg itt tartunk az idővonalon. A következő program 2020-ban az 5. SUPERCHARGE SUMMIT, mely ezúttal a Life Hackingről és a Maximális Személyes Hatékonyságról szól.