Ezért szívnak a maximalista cégvezetők

Itt az egyik ok, amiért mások gyengébb képességekkel sikeresebbek nálad

A „hülyéknek” már rég van eredményük, amikor te még mindig csak készülsz (?)

Ha valaha elgondolkodtál már azon, miért sikeresebbek nálad gyengébb kvalitással rendelkező konkurenseid, akkor ez a cikk Neked szól.

Van egy olyan Sikertörvény (a 74 közül), mely kimondja, hogy „a mennyiségi növekedés egy idő után átcsap minőségi ugrásba”.

A Mennyiség Törvénye – Sikertörvények I. c. könyvből

A cégépítésben annak lesz több vevője, aki többet kommunikál a piacával – és nem annak, aki jobban kommunikál/na, ha egyáltalán kommunikálna…

A Mennyiség Törvénye több helyen megjelenik a cégépítésben, az egyik ilyen a vevőszerzés.

Akkor lesz piacod, ha reklámozol, kommunikálsz, a csapból is a te céged üzenete folyik.

A helyzet az, hogy ebben a kommunikációban NEM a minőség az elsődlegesen fontos, hanem két másik tényező:

  • Egyrészt a rendszeresség, következetesség, állandóság,
  • Másrészt pedig a mennyiség, ismétlésszám.

Ezért a fenti tanácsért egymillió forintot kellene kérjek tőled, annyira értékes és hasznos! (Ha betartod…)

Tehát többet fog elérni az a cég, márka, influencer, szakértő, aki napi rendszerességgel, kiszámíthatóan kommunikál a piacával – tegye ezt esetleg esetlenül vagy kimondottan gagyin, mint az, aki hébe-hóba kommunikál csak kifelé, de akkor tökéletesen…

Úgyhogy mostantól felejtsd el a tökéletes kommunikációt és csak kezdd el csinálni – akárhogy!

Ügyelj inkább a mennyiségre, mint a minőségre – a rendszeresség, a ritmus, az ismétlésszám sokkal fontosabb lesz, mint a minőség.

Már csak azért is, mert a maximalista cégvezetők általában abba a hibába esnek, hogy a saját elvárásaikat kivetítik a piacra, és azt hiszik, a vevőik is olyan magas minőséget, perfekcionizmust várnak el, mint ők saját maguktól.

Holott ez távolról sincs így. A piac igényei sokkal lejjebb vannak a te igényeidnél.

Pontosabban nem feltétlenül lejjebb, hanem máshol. Nekik nem az az érték a termékedben-szolgáltatásodban, ami neked a fő érték. Más miatt veszik, mást várnak el tőle.

Ez már egy másik téma, de nyilván fontos lenne tudni, hogy milyen fő drive-ok mozgatják a piacodat – mert annak kell megfelelni, és nem a te maximalista igényeidnek.

Ismerd meg mind a 74 Sikertörvényt, melyek befolyásolják nem csak a céges sikereidet, de az egész életed: kattints ide, mert két könyvben foglaltam össze a 74 törvényt, és most végre nyomtatásban is elérhetőek ezek az anyagok >>

Plusz tipp: Ehhez a témához (maximalizmus), szorosan kapcsolódik az alábbi cikk >>

"Építs rendszereket, szeresd az embereket - és élvezd a cégedet" (Szász Mátyás)

STOP! Amikor úgy érzed, hogy eljött az ideje a céged ráncba szedésének, akkor kezdd itt:

Egy új üzleti valóság vár rád a túloldalon!

CÉGVEZETŐI STARTER KIT

Töltsd le DÍJMENTESEN a Prosperitásképlet Organigramot és hozzá a 9 diasort, tucatnyi videót.

Ezek bemutatják azt az innovatív cégfejlesztési módszertant, amivel a következő szintre fejlesztheted a vállalkozásodat!

Olvass további blogcikkeket cég- és önfejlesztés témákban:

Supercharge Summit hangulatvideók

Supercharge Summit VI. | 2023. január | Ráckeve, Session Hotel Supercharge Summit V. | 2020. január | Mátraháza, Ózon Hotel Supercharge Summit IV. | 2019. június | Felsőtárkány, Bambara Hotel Itt a helyed velünk! Ne-maradj-ki 🙂 Ez egy olyan kikapcsolódás és feltöltődés, amikor egyben a cégeden és rajtad is dolgozunk, így úgy pihensz, hogy közben „dolgozol”. A Supercharge Találkozókon a fejszénket élesítjük: „Adj hat órát egy fa kivágására, és az első négyet a fejsze élezésével fogom tölteni.” Abraham Lincoln

Elolvasom »