A „hülyéknek” már rég van eredményük, amikor te még mindig csak készülsz (?)
Ha valaha elgondolkodtál már azon, miért sikeresebbek nálad gyengébb kvalitással rendelkező konkurenseid, akkor ez a cikk Neked szól.
Van egy olyan Sikertörvény (a 74 közül), mely kimondja, hogy „a mennyiségi növekedés egy idő után átcsap minőségi ugrásba”.
A Mennyiség Törvénye – Sikertörvények I. c. könyvből
A cégépítésben annak lesz több vevője, aki többet kommunikál a piacával – és nem annak, aki jobban kommunikál/na, ha egyáltalán kommunikálna…
A Mennyiség Törvénye több helyen megjelenik a cégépítésben, az egyik ilyen a vevőszerzés.
Akkor lesz piacod, ha reklámozol, kommunikálsz, a csapból is a te céged üzenete folyik.
A helyzet az, hogy ebben a kommunikációban NEM a minőség az elsődlegesen fontos, hanem két másik tényező:
- Egyrészt a rendszeresség, következetesség, állandóság,
- Másrészt pedig a mennyiség, ismétlésszám.
Ezért a fenti tanácsért egymillió forintot kellene kérjek tőled, annyira értékes és hasznos! (Ha betartod…)
Tehát többet fog elérni az a cég, márka, influencer, szakértő, aki napi rendszerességgel, kiszámíthatóan kommunikál a piacával – tegye ezt esetleg esetlenül vagy kimondottan gagyin, mint az, aki hébe-hóba kommunikál csak kifelé, de akkor tökéletesen…
Úgyhogy mostantól felejtsd el a tökéletes kommunikációt és csak kezdd el csinálni – akárhogy!
Ügyelj inkább a mennyiségre, mint a minőségre – a rendszeresség, a ritmus, az ismétlésszám sokkal fontosabb lesz, mint a minőség.
Már csak azért is, mert a maximalista cégvezetők általában abba a hibába esnek, hogy a saját elvárásaikat kivetítik a piacra, és azt hiszik, a vevőik is olyan magas minőséget, perfekcionizmust várnak el, mint ők saját maguktól.
Holott ez távolról sincs így. A piac igényei sokkal lejjebb vannak a te igényeidnél.
Pontosabban nem feltétlenül lejjebb, hanem máshol. Nekik nem az az érték a termékedben-szolgáltatásodban, ami neked a fő érték. Más miatt veszik, mást várnak el tőle.
Ez már egy másik téma, de nyilván fontos lenne tudni, hogy milyen fő drive-ok mozgatják a piacodat – mert annak kell megfelelni, és nem a te maximalista igényeidnek.
Ismerd meg mind a 74 Sikertörvényt, melyek befolyásolják nem csak a céges sikereidet, de az egész életed: kattints ide, mert két könyvben foglaltam össze a 74 törvényt, és most végre nyomtatásban is elérhetőek ezek az anyagok >>
Plusz tipp: Ehhez a témához (maximalizmus), szorosan kapcsolódik az alábbi cikk >>